بزرگترین کتابخوان الکترونیکی آمازون با پشتیبانی از قلم الکترونیکی معرفی گردید

به گزارش مجله کالارنا، آمازون به تازگی بزرگترین کتابخوان الکترونیکی خود به نام Kindle Scribe را معرفی نموده است. این دستگاه آخرین کوشش این شرکت برای ایجاد دستگاهی همه کاره به مقدار کاغذ و با قابلیت تعامل آسان است.

بزرگترین کتابخوان الکترونیکی آمازون با پشتیبانی از قلم الکترونیکی معرفی گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از rahnamato، این تبلت 10.2 اینچی 12 هفته عمر باتری را ارائه می دهد. این اندازه با فرض استفاده از تبلت برای خواندن کتاب به مدت روازنه نیم ساعت در نظر گرفته شده است. اگر به جای نیم ساعت خواندن، کاربران از این تبلت برای نوشتن به مدت نیم ساعت استفاده نمایند، انتظار می رود که عمر باتری به مدت سه هفته کاهش یابد.

این تبلت کتابخوان به یک قلم الکترونیکی قابل اتصال مغناطیسی به دو طرف دستگاه مجهز شده است. کاربران می توانند بین دو گزینه مختلف قلم پایه و پریمیوم یکی را خریداری نمایند. قلم پریمیوم 30 دلار گرانتر است. این قلم به یک دکمه میانبر قابل تنظیم، یک سنسور پاک کن و هایلایتر مجهز شده است.

Kindle Scribe از افزودن یادداشت های دست نویس به کتاب ها پشتیبانی می نماید. یادداشت ها به طور اتوماتیک براساس کتاب مرتب شده و بین دستگاه ها همگام سازی می شوند. این دستگاه بعلاوه دارای ویژگی های یادداشت برداری و ژورنال است و از الگو هایی مانند کاغذ خط دار، کاغذ خالی و لیست وظایف پشتیبانی می نماید.

یادداشت ها را می توان براساس پوشه سازماندگی و جستجو کرد. Kindle Scribe در نسخه های 16، 32 و 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد و قیمت آن با قلم استاندارد از 339 دلار آغاز می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 9 مهر 1401 بروزرسانی: 9 مهر 1401 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2211

به "بزرگترین کتابخوان الکترونیکی آمازون با پشتیبانی از قلم الکترونیکی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین کتابخوان الکترونیکی آمازون با پشتیبانی از قلم الکترونیکی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید