بگوویچ: مربی ترسویی نیستم؛ تابع تصمیم باشگاهم، می توانیم از این وضعیت خارج شویم

به گزارش مجله کالارنا، سرمربی تیم فوتبل گل گهر سیرجان گفت: در مورد آینده کاری ام تابع تصمیم باشگاه هستم اما اعتقاد دارم که تیم می تواند از این وضعیت بیرون بیاید.

بگوویچ: مربی ترسویی نیستم؛ تابع تصمیم باشگاهم، می توانیم از این وضعیت خارج شویم

وینکو بگوویچ در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره نتایج ضعیفی که تیمش گرفته است، گفت: این درست است که از لحاظ امتیازی به آن چیزی که می خواستیم دست پیدا نکردیم ولی در همین بازی ها شرایط خاصی داشتیم. در سه بازی ابتدایی شکست نخوردیم و سه امتیاز گرفتیم ولی در بازی چهارم برابر تراکتور با گل به خودی در زمین حریف شکست خوردیم. در بازی با صنعت نفت هم خیلی ها دیدند چند موقعیت را خراب کردیم و به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم. در بازی با نفت مسجدسلیمان در جام حذفی موقعیت داشتیم و در اوج بدشانسی در دقیقه آخر گل خوردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر خودش را مقصر می داند، تاکید کرد: همیشه تا جایی که امکان دارد تلاش می کنم و برای موفقیت تیمم انرژی می گذارم ولی وقتی تیمی نتیجه نمی گیرد همه از مربی حرف می زنند. ما 3 امتیاز گرفتیم، نمی خواهم قیاس کنم ولی استقلال هم با ما هم امتیاز است و ذوب آهن نیز 4 امتیاز گرفته است. باز هم می گویم قیاس درست نیست ولی بعضی موانع هم برای ما مشکل ساز شد. تازه به لیگ برتر آمده ایم ولی نتوانستیم بیشتر از 8 بازیکن لیگ برتری بگیریم که این برای ما خوب نبود. در بعضی بازی ها موقعیت ها را به شکل عجیبی از دست دادیم و در این شرایط کاری از دست مربی خارج نیست.

بگویچ افزود: آیا استراماچونی در استقلال تلاش نمی کند؟ آیا یک مربی دوست دارد تیمش با مسائل مختلف روبرو شود؟ قطعا اینطور نیست. در بازی ها بابت داوری هم اذیت شدیم و خیلی چیزها دست به دست هم داد تا این شرایط برای گل گهر ایجاد شود.

سرمربی گل گهر در خصوص اینکه گفته می شود از عملکرد جانسون، تاوارز و دلیچ راضی نیست و قرار است آنها از این تیم جدا شوند، شرح داد: دلیچ که با ما قرارداد امضا نکرده اما دو بازیکن دیگر قرارداد دارند و حالا باید ببینیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت. هنوز هیچ چیز قطعی نیست، ما به دلیل شرایط خاصی که داشتیم دنبال جذب بازیکن خارجی رفتیم هر چند که نمی توانستیم زیاد هزینه کنیم. مسئولان باشگاه در این مدت نهایت تلاش خود را انجام دادند تا مسئله ای ایجاد نشود. من دوست دارم مسئولان باشگاه و مردم سیرجان از نتایجی که می گیریم شاد باشند.

وی در خصوص اینکه گفته می شود در صورت شکست برابر استقلال برکنار خواهد شد، گفت: من یک مربی حرفه ای هستم و باید کارم را به بهترین شکل انجام دهم، مربی ترسویی هم نیستم و می خواهم کاری که در گل گهر انجام دادم نتیجه بدهد. تابع تصمیم باشگاه هستم ولی معتقدم اگر زمان داشته باشم شرایط را تغییر خواهم داد. در همین پنج هفته با مصدومیت چند بازیکن اصلی از جمله پیمان رنجبری، میلاد فراهانی، یوسف وکیا، مهرداد عبدی و حسام پورهاشم روبه رو شدیم که این موضوع هم برای ما چالش درست کرد. با این حال تمام هدف من این است که شرایط را تغییر بدهم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 458

به "بگوویچ: مربی ترسویی نیستم؛ تابع تصمیم باشگاهم، می توانیم از این وضعیت خارج شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بگوویچ: مربی ترسویی نیستم؛ تابع تصمیم باشگاهم، می توانیم از این وضعیت خارج شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید