تمدید ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی

به گزارش مجله کالارنا، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فارس از تمدید مهلت ثبت نام دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در ترم بهمن ماه 1400 اطلاع داد.

تمدید ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی

به گزارش خبرنگاران از شیراز، حبیب دانش منش رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس از تمدید مهلت ثبت نام دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در ترم بهمن ماه 1400 اطلاع داد.

او اضافه نمود: پذیرش دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای و کارشناسی حرفه ای و مهندسی فناوری نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی ادامه دارد.

دانش منش ادامه داد: دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس برای ترم بهمن 1400 در 252کدرشته محل در گروه های آموزشی صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر و مدیریت خدمات اجتماعی در 21 مرکز آموزش علمی کاربردی در سطح استان بدون کنکور و با کمترین مقدار شهریه و بهرمندی از وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان، دانشجو می پذیرد.

او اضافه نمود: به منظور فراهم کردن تسهیلات برای افرادی که تا به امروز برای ثبت نام اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا سرانجام روز آدینه 3 دی ماه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

دانش منش اضافه نمود: ضروری است متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد احتیاج، با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org و یا مراجعه به مراکز آموزش علمی کاربردی در سطح استان نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2072

به "تمدید ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید