تکواندو و کاراته در آستانه صدور مجوز فعالیت

به گزارش مجله کالارنا، به گزارش خبرنگاران، پس از شیوع ویروس کرونا کلیه فعالیت های ورزشی در کشور تعطیل شد. اگر چه فوتبال مجوز برگزاری تمرین و برگزاری رقابتهای لیگ در همه سطوح را دریافت کرد، ولی برای سایر رشته های ورزشی تا کنون هیچ مجوزی صادر نشده است.

تکواندو و کاراته در آستانه صدور مجوز فعالیت

ادامه تعطیلی تمرینات بخصوص در رشته هایی که کسب سهمیه المپیک نموده اند از جمله تکواندو و کاراته که می بایست برای حضور در این رویداد عظیم آماده شوند، نگرانی هایی را از سوی مربیان و ورزشکاران در پی داشته است.

در همین رابطه امیرعباس لشگری عضو ستاد کرونا در ورزش به خبرنگاران گفت: اهمیت موضوع فوق از سوی مسئولان ورزش کشور به خوبی درک شده، ولی نمی توان در این شرایط بدون برنامه عمل کرد و سلامتی ورزشکاران را به خطر انداخت.

وی اضافه کرد: در این رابطه طی جلسات متعدد برای رشته های مختلف پروتکل های بهداشتی جهت شروع تمرینات و حتی در بعضی رشته ها پروتکل های مروبط به برگزاری مسابقات تدوین شده و برای تائید و اخذ مجوز به ستاد عالی کرونا ارسال شده است.

لشگری ادامه داد: صدور مجوز شروع فعالیت های ورزشی برعهده ستاد عالی کروناست، همانطور که برای فوتبال این راستا طی شده است. این ستاد نیز پس از آنالیز شرایط کرونا در کشور، جمعبندی کلیه جوانب و پس از آنالیز پروتکل های ارسالی ما، در این خصوص تصمیم گیری خواهد نمود.

در این شرایط به نظر می رسد به زودی شاهد از سرگیری فعالیت های رشته های مختلف ورزشی بخصوص المپیکی ها خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1240

به "تکواندو و کاراته در آستانه صدور مجوز فعالیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکواندو و کاراته در آستانه صدور مجوز فعالیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید