جاذبه های پاتایا

به گزارش مجله کالارنا، پاتایا شهری زیبا با جاذبه‌های فراوان است. شهر پاتایا یکی از زیباترین شهرهای کشور تایلند با سواحلی زیبا، تفریحات آبی متنوع و جاذبه‌هایی است که برای هر نوع سلیقه ای مناسب هستند.

جاذبه های پاتایا

جزیره مرجان پاتایا

جزیره مرجان در فاصله 7 کیلومتری از شهر پاتایا قرار گفته که سواحل شنی سفیدی دارد و هرروز صبح لنج هایی به طرف آن حرکت کرده و بعداز ظهر بازمی‌گردند. طی این مسیر با لنج، 45 دقیقه و باقایق موتوری 15 دقیقه است. محیط این جزیره بسیار آرام، سواحل آن بسیار زیبا و دیدنی هستند. در تور پاتایا برای بازدید از جاذبه‌های متنوع است.

خانه مقدس حقیقت

خانه مقدس حقیقت (Sanctuary of Truth) یک بنای چوبی عظیم و با ابهت است که در شمال پاتایا قرار گرفته است و بلندترین نقطه آن 105 متر ارتفاع دارد. این بنا طوری ساخته شده که در برابر باد و نور آفتاب ساحل دریا مقاوم است. در تور پاتایا به شما توصیه می‌کنیم به بازدید این جاذبه‌ها بروید. هدف از به کارگیری این مجسمه‌ها، استفاده از هنر و فرهنگی بوده است که منعکس کننده دیدگاه قدیم، دانش کهن و حکمت و فلسفه شرقی می‌باشد.

آکواریم پاتایا (Underwater World Pattaya)

آکواریوم پاتایا یک اکواریم عالی می‌باشد که جهان زیر آب را ترسیم کرده. در این آکواریوم شما می‌توانید انواع ماهی‌ها کوسه‌ها و سایر حیوانات اقیانوسی را از نزدیک مشاهده نمایید. در این آکواریوم زیبا شما می‌توانید در تونل مخصوص قدم زده و از نزدیک این حیوانات زیبای اقیانووسی و دریایی را مشاهده نمایید و از دیدن آنها لذت ببرید. بیش از 2500 عدد ماهی در 200 نوع و گونه مختلف را تماشا در تور پاتایا مشاهده نمایید. حیواناتی مانند کوسه ها مارماهی ها سفره ماهی ها لاک پشت‌ها خرچنگ‌ها ستاره های دریایی و غیره است. در این آکواریوم زیبا شما می‌توانید در تونل مخصوص قدم زده و از نزدیک این حیوانات زیبای اقیانوسی و دریایی را مشاهده نمایید.

انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 521

به "جاذبه های پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید