جزییات نو در تصاویر لورفته از قاب آیفون 15 اولترا

به گزارش مجله کالارنا، ظاهراً اپل می خواهد سوئیچ سایلنت را با دکمه ای چندمنظوره به نام اکشن (Action) جایگزین کند.

جزییات نو در تصاویر لورفته از قاب آیفون 15 اولترا

به گزارش دیجیاتو، یکی از منابع مطلع بازار تصاویری منتسب به قاب آیفون 15 اولترا یا پرو مکس به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد ظاهراً اپل می خواهد سوئیچ سایلنت را با دکمه ای چندمنظوره به نام اکشن (Action) جایگزین کند.

تا به امروز خبر های مختلفی در خصوص سری آیفون 15 منتشر شده است. حالا تصاویری از نسخه اولترا نسل تازه آیفون منتشر شده که آن را با دکمه اکشن نشان می دهد. تصاویر تأیید می نمایند که اپل میخواهد سوئیچ قطع کردن صدا را با دکمه اکشن در کناره دستگاه جایگزین کند.

مدتی است که شایعه های مختلفی در خصوص آیفون 15 منتشر می گردد. اخیراً گفته شده بود که سوئیچ سایلنت با دکمه ای به نام اکشن جایگزین می گردد و حالا تصاویر مربوط به نسخه اولترا آیفون 15 این موضوع را تأیید می نمایند.

عکس های فاش نماینده به وسیله حساب کاربری به نام Majin Bu در توییتر قاب آیفون 15 اولترا را با دکمه اکشن نشان می دهد. قاب دستگاه در ترکیب رنگ سبز، مشکی و آبی تیره نمایش داده شده و نام تجاری اپل نیز در پنل پشتی دستگاه دیده می گردد.

منبعی که تصاویر را به اشتراک گذاشته است، تأیید می نماید که تصاویر مربوط به ماکت است و محصول رسمی نیست. این بدان معناست که کیس ها لزوماً به وسیله تأمین نماینده اپل به اشتراک گذاشته نشده و حتی ممکن است تصاویر مربوط به قاب واقعی دستگاه نیز نباشد.

با توجه به اینکه این منبع مطلع بازار تا به امروز اطلاعات فاش شده موثقی منتشر نموده است، به نظر می رسد با چنین سابقه ای، مطالبی که در خصوص کلید اکشن مطرح نموده است نیز صحت داشته باشند؛ اما هنوز نمی توان مهر تأیید بر این موضوع زد.

در تصاویر منتشرشده، دستگاه مذکور با سه دکمه در سمت راست دیده می گردد که دو دکمه پایین تر کمی بزرگ تر از دکمه سوم بالایی هستند. خبر های غیررسمی می گوید سومین دکمه Action و چندمنظوره است.

سایر تصاویر نشان می دهند که اپل در طراحی این قاب نیز از زبان طراحی معمولی استفاده نموده است. البته باید در نظر داشت تا زمانی که محصول نهایی معرفی نگردد، نمی توان در خصوص این دستگاه اظهارنظر کرد و هیچ تضمینی نیز وجود ندارد که تصاویر صحت داشته باشند.

انتظار می رود آیفون تازه شهریورماه معرفی گردد و باید دید چقدر این اطلاعات فاش شده صحت دارند.

منبع: فرارو
انتشار: 17 مرداد 1402 بروزرسانی: 17 مرداد 1402 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2343

به "جزییات نو در تصاویر لورفته از قاب آیفون 15 اولترا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات نو در تصاویر لورفته از قاب آیفون 15 اولترا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید