حلقه زدن چربی پهلوها را می سوزاند؟

به گزارش مجله کالارنا، خبرنگاران : یک باور قدیمی وجود دارد که حلقه زدن موجب آب شدن چربی پهلوها می گردد.

حلقه زدن چربی پهلوها را می سوزاند؟

چربی پهلوها از چربی های سخت است و باید بدانید چه ورزشی مناسب آب شدن چربی پهلوها است.

به گزارش خبرنگاران، معمولا اغلب خانم ها برای داشتن تناسب اندام یک مشکل اساسی دارند همه آن ها در پی لاغر شدن موضعی در ناحیه شکم و پهلو هستند و برای این کار از هیچ نوع فعالیتی دریغ نمی نمایند. شاید برای این کار روزی 100 حرکت دراز و نشست را انجام دهند یا رژیم های عجیب و طاقت فرسا بگیرند. کار دیگری که معمولا همه خانم ها آن را یک بار امتحان نموده اند حلقه زدن است اما باید بدانید این وسیله تاثیر خاصی روی آب کردن چربی پهلوها ندارد و فقط با حس تلقینی که به شما می دهد باعث می شود فکر کنید،لاغر شده اید.در ادامه دلایل آن را آنالیز می کنیم.

قندسوزی می کنید

انجام هر ورزشی در 20 دقیقه اول فقط به سوزاندن قند یاری می نماید.معمولا حلقه زدن نیز از این زمان فراتر نمی رود پس در حقیقت شما با حلقه زدن به چربی سوزی نمی رسید. برای سوزاندن چربی باید یک ورزش هوازی انجام دهید و زدن حلقه را در آخر به آن اضافه کنید.

چربی سوزی موضعی وجود ندارد

چیزی به نام چربی سوزی موضعی نداریم شاید شما بتوانید به بدن خود با ورزش فرم بدهید اما این که با ورزش معین کنید در کدام ناحیه چربی بسوزانید وجود ندارد و نوع چربی سوزی بیشتر از هر چیز به ژنتیک شما برمی شود.

فقط یک فعالیت بدنی به شمار میرود

حلقه زدن صرفا یک فعالیت بدنی است که نه عضلات را تقویت می نماید و نه ضربان قلب را به میزان کافی بالا می برد پس نمی تواند به عنوان یک ورزش هوازی و چربی سوز معرفی شود ضمن این که انجام این حرکت چرخشی تکراری با زمان بالا نه تنها باعث آب شدن چربی نمی شود بلکه می تواند برای شما آسیب زا هم باشد.

منبع: رکنا
انتشار: 5 تیر 1401 بروزرسانی: 5 تیر 1401 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2140

به "حلقه زدن چربی پهلوها را می سوزاند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حلقه زدن چربی پهلوها را می سوزاند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید