خانه های خالی متعلق به چه کسانی است؟

به گزارش مجله کالارنا، یک مقام مسئول گفت: بخش عمده ای از خانه های خالی برای شرکت های حقوقی و شخصیت های حقوقی است.

خانه های خالی متعلق به چه کسانی است؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمود محمود زاده گفت: در هفته گذشته به وسیله نامه کتبی در رابطه با آخرین لیست ثبت نام نمایندگان در سامانه املاک و اسکان با سازمان امور مالیاتی مکاتبه ای داشته ایم.

او ادامه داد: در این نامه به سازمان امور مالیاتی اعلام کردیم که چه نوع اطلاعاتی می خواهید چراکه تا به امروز چندین بار لیست افراد را به وسیله سامانه و به صورت دستی به آن ها ارسال نموده ایم.

این مقام مسئول گفت: در هفته گذشته برای چندمین بار نامه به سازمان تازه سازمان امور مالیاتی در این خصوص هم ارسال نموده ایم.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: طبق آخرین نامه ارسالی یک میلیون و 200 هزار واحد مسکونی خالی از سکنه که بخش عمده ای از آن ها برای شرکت های حقوقی و شخصیت های حقوقی بوده ارسال نموده ایم و امیدوار هستیم در وهله اول برای واحد های خالی از سکنه شخصیت های حقوقی به صورت جدی تر ورود پیدا نمایند.

محمود زاده گفت: همچنان سایت باز است و امیدوار هستیم متقاضیانی که تا به امروز ثبت نام ننموده اند به زودی ثبت نام نمایند.

این مقام مسئول گفت: موضوع قیمت مسکن به بخش های مختلفی مربوط است و به طور قطع با آغاز ساخت و ساز و جدا شدن بازار مصرفی از بازار سرمایه ای و بعلاوه با آغاز طرح های حمایتی و احتیاج های سرمایه گذاری قیمت مسکن در بازار هم فرایند نزولی پیدا نموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1972

به "خانه های خالی متعلق به چه کسانی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه های خالی متعلق به چه کسانی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید