دستیار گوگل به روزرسانی شد ، امکان ارائه خدمات به کاربران اوبر و لیفت ، معین و مقایسه هزینه سرویس ها

به گزارش مجله کالارنا، دستیار گوگل موسوم به Google Assistant، به کاربران در انتخاب اوبر و لیفت یاری می نماید. درواقع این دستیار، قیمت ها و زمان های دسترسی به خدمات این 2 را ارائه می دهد.

دستیار گوگل به روزرسانی شد ، امکان ارائه خدمات به کاربران اوبر و لیفت ، معین و مقایسه هزینه سرویس ها

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این اطلاعات به شما یاری می نماید تا بتوانید انتخابی آگاهانه را انجام دهید. دستیار گوگل نقشی فعال در یاری به افراد برای برخورداری از خدمات مختلف ایفا خواهد نمود. شما می توانید به وسیله این دستیار به سرعت بهترین مسیرهای رسیدن به فرودگاه، یا یک رستوران محلی را بپرسید.

سپس، شما زمان و قیمت های انتظار را مقایسه خواهید کرد و اگر یک سرویس را انتخاب کنید، گوگل شما را به آن برنامه می برد تا تراکنش را تمام کند.

البته در حال حاضر این سرویس محدودیت هایی دارد. یعنی تنها به زبان انگلیسی در دسترس است، اما با 18 سرویس مختلف همگام می گردد.این سرویس در دستگاه های مختلف شرکت اپل و تمامی دستگاه های اندرویدی کار خواهد نمود، اما کاربران آیفون باید مطمئن شوند که دستیار گوگل و نقشه های آن برای استفاده از این ویژگی نصب شده اند.

شما می توانید این ویژگی را با بلندگو های هوشمند مانند صفحه اصلی گوگل نیز فعال کنید. متاسفانه، این ویژگی هنوز برای نمایشگرهای هوشمند گوگل مانند نمایشگر هوشمند لنوو در دسترس نیست. اما گوگل اعلام نموده انتظار دارد آن را به زودی به پلتفرم خود اضافه کند.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 دی 1401 بروزرسانی: 7 دی 1401 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2248

به "دستیار گوگل به روزرسانی شد ، امکان ارائه خدمات به کاربران اوبر و لیفت ، معین و مقایسه هزینه سرویس ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستیار گوگل به روزرسانی شد ، امکان ارائه خدمات به کاربران اوبر و لیفت ، معین و مقایسه هزینه سرویس ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید