دوربین پرچمدار هواوی روی آیفون 15 پرومکس و S24 سامسونگ را کم کردً!

به گزارش مجله کالارنا، پیورا 70 اولترا امتیاز برترین دوربین را در میان بیشتر گوشی های پرچمدار از آن خود کرد.

دوربین پرچمدار هواوی روی آیفون 15 پرومکس و S24 سامسونگ را کم کردً!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، گوشی پیورا 70 اولترا، پرچمدار نو هواوی، در DXOMark به عنوان برترین گوشی از نظر دوربین انتخاب شده و با کسب امتیاز شگفت آور 163، رکورد نوی را ثبت نموده است. این امتیاز باعث شده که پیورا 70 اولترا از نظر قدرت عکاسی، بالاتر از آیفون 15 پرو مکس و گلکسی S24 اولترا قرار بگیرد.

به گفته DXOMark، دوربین Pura 70 Ultra کیفیت تصویر استثنایی در زمینه های نوردهی، رنگ و فوکوس اتوماتیک ارائه می دهد و استاندارد نوی برای زوم عکس قرار داده است و جزئیات واضح را در هر سطح زوم به دست می آورد.

فوکوس اتوماتیک سریع و دقیق با دیافراگم متغیری که هواوی در دوربین پیورا 70 اولترا قرار داده، باعث می گردد که گوشی بتواند تصاویر پرتره شگفت انگیزی ثبت کند. محوشدن طبیعی پس زمینه و جدا کردن دقیق سوژه از بخش های دیگر، ثبت عکس های زیبا از افراد یا گروه ها را تضمین می نماید.

عکاسی از فاصله نزدیک و ماکرو در پیورا 70 اولترا بهبود یافته است و این محصول تصاویر واضحی با جزئیات استثنایی فراوری می نماید.

هر چند قابلیت های دوربین پیورا 70 اولترا در گرفتن عکس بسیار تأثیرگذارند، اما DXOMark نقاط ضعفی در ضبط ویدیو شناسایی نموده است. عدم پایداری و از دست دادن جزئیات، به ویژه در محیط های کم نور، ممکن است منجر به تجربه کاربری ضعیفی گردد.

گوشی هواوی مدل پیورا 70 اولترا دارای ترکیب دوربین های سه گانه شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر F1.6-F4.0 و لنز مجهزبه سیستم لرزش گیر اپتیکال، دوربین فوق عریض 40 مگاپیکسلی با دیافراگم F2.2 و دوربین تله فوتو ماکرو 50 مگاپیکسلی با دیافراگم F2.1 است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1403 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2371

به "دوربین پرچمدار هواوی روی آیفون 15 پرومکس و S24 سامسونگ را کم کردً!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین پرچمدار هواوی روی آیفون 15 پرومکس و S24 سامسونگ را کم کردً!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید