دوره آموزشی آن لاین بازآموزی بلدهای محلی کردستان برگزار گردید

به گزارش مجله کالارنا، معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان کردستان از برگزاری پیروز دوره آموزشی بازآموزی بلدهای محلی به صورت آن لاین در شامگاه روز دوشنبه 16 تیرماه 99 اطلاع داد.

دوره آموزشی آن لاین بازآموزی بلدهای محلی کردستان برگزار گردید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، حمید اسکندری در این خصوص گفت: این دوره آموزشی با شرکت 50 نفر از فعالان، شاغلان و راهنمایان محلی استان و به منظور ارتقاء سطح آگاهی و اطلاعات این بخش از جامعه گردشگری کردستان به صورت آن لاین برگزار گردید.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان اضافه نمود: در این دوره سرفصل هایی همچون آشنایی با مفاهیم میراث فرهنگی و گردشگری، قوانین و مقررات مربوط به حفظ میراث فرهنگی، جغرافیایی دنیا گردی استان، جاذبه های تاریخی و فرهنگی، فنون و راهنمای تور، بهداشت سفر، بازی های بومی و محلی و... به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

وی گفت: این دوره با همکاری موسسه گردشگری آموزش گستر برگزار و به شرکت کنندگان در دوره گواهینامه از طرف اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به آن ها اهدا خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1179

به "دوره آموزشی آن لاین بازآموزی بلدهای محلی کردستان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره آموزشی آن لاین بازآموزی بلدهای محلی کردستان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید