تور آفریقای جنوبی ارزان: راهنمای سفر به آفریقای جنوبی با گشتمان

به گزارش مجله کالارنا، تور آفریقای جنوبی سفر به مقصدی شگفت انگیز و فوق العاده است که برای سلایق مختلف جاذبه طبیعی و یا حتی فرهنگی مناسبی وجود دارد. در این مطلب از گشتمان با راهنمای سفر به ژوهانسبورگ همراه باشید.

تور آفریقای جنوبی ارزان: راهنمای سفر به آفریقای جنوبی با گشتمان

با تور آفریقای جنوبی ارزان یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

گشت و گذار در ژوهانسبورگ

آفریقای جنوبی کشوری پهناور است که 2798 کیلومتر خط ساحلی، پارک های جنگلی متعدد، حیات وحش متفاوت و شهرهای شلوغ و پرزرق و برق، آفریقای جنوبی را به یک مقصد ایده آل برای گردشگری تبدیل نموده است.

ژوهانسبورگ را می توان یکی از شادترین شهرهای آفریقای جنوبی دانست که فرصت سفری شاد و هیجان انگیز را در تور آفریقای جنوبی به شما می دهد. تور ژوهانسبورگ فرصت مناسبی است تا به بازدید از بزرگ ترین شهر آفریقای جنوبی بپردازید که به تازگی در لیست شهر های پربازدید آفریقای جنوبی قرار گرفته است. ژوهانسبورگ حدود 8 میلیون نفر جمعیت دارد که شامل مهاجران از نقاط دیگر جهان که اجداد اروپایی و آسیایی دارند هم می گردد، ولی بیشتر جمعیت سیاه پوست هستند و در مقایسه با شهر کیپ تاون که حال و هوای اروپایی دارد ژوهانسبورگ آفریقایی تر است.

ژوهانسبورگ، شهر زنده و پرجنب و جوشی است که با سرعتی باورنکردنی، روز به روز بیش از گذشته مورد توجه گردشگران قرار می گیرد و به یک مقصد گردشگری محبوب تبدیل شده است.جاذبه های گردشگری متعددی در ژوهانسبورگ میزبان گردشگران است؛ از موزه تاریخی آپارتاید گرفته تا خیابان های شلوغ و پرزرق و برق، بازدید از سوتو (Soweto) و بعلاوه پارک ملی کروگر، یکی از بزرگ ترین منطقه ها طبیعی محافظت شده در جهان است.

برترین زمان سفر به ژوهانسبورگ از ماه مارس تا مه و از سپتامبر تا نوامبر است. در ماه مارس زمانی که دمای هوا آغاز به پایین آمدن می نماید، شهر خلوت می گردد و هتل ها و پروازها مقرون به صرفه تر می شوند. اگر قصد سفر با تور مقرون به صرفه آفریقای جنوبی را دارید در فصل زمستان به این شهر سفر کنید.

جاذبه های گردشگری ژوهانسبورگ

ژوهانسبورگ یکی از محبوب ترین شهرهای توریستی در آفریقای جنوبی است که جاذبه های فراوانی دارد؛ علاوه بر پارک ها، باغ ها و منطقه ها حفاظت شده حیات وحش متعددی که در این شهر و نواحی اطراف آن وجود دارد، گالری های مدرن، رستوران های فوق العاده، کافه ها و استودیوهای هنری نیز جاذبه های این شهر را کامل تر نموده است. در ادامه با تعدادی از مهم ترین جاذبه های گردشگری ژوهانسبورگ آشنا می شویم.

پارک ملی کروگر

پارک ملی کروگر یکی از مشهورترین پار ک های سافاری جهان است و بعلاوه قدیمی ترین پارک ملی آفریقای جنوبی است. این پارک بیش از دو میلیون هکتار وسعت دارد و در حدود 3/5 تا 4/5 ساعت با ماشین از ژوهانسبورگ فاصله دارد و فرصتی فوق العاده را برای گردشگران فراهم می نماید تا 5 حیوان مشهور آفریقایی را از نزدیک ببینند: شیر، پلنگ، بوفالو، فیل و کرگدن.

دانستن این نکته لازم است که این پارک یکی از پرگردشگرترین نقاط تمام قاره آفریقا به شمار می رود بنابراین باید از چند ماه قبل برای سفرتان بلیت تهیه کنید. ضمناً احتمال خطر ابتلا به مالاریا را هم در نظر بگیرید.

منبع: کجارو
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1979

به "تور آفریقای جنوبی ارزان: راهنمای سفر به آفریقای جنوبی با گشتمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی ارزان: راهنمای سفر به آفریقای جنوبی با گشتمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید