راه اندازی شورای تحقیقات به منظور ساماندهی امور پژوهشی لازم است

به گزارش مجله کالارنا، به گزارش خبرنگاران، به گزارش خبرنگاران، طالب محمدی صبح امروز در مراسم استانی هفته پژوهش و آئین تجلیل از معلمان و دانش آموزان پژوهشگر و پژوهشگران برتر فرهنگی استان کردستان، راه اندازی شورای تحقیقات آموزش و پرورش استان به منظور ساماندهی و راهبری امور پژوهشی را یکی از اقدامات مهم برشمرد اظهارداشت: اجرا و توسعه برنامه اقدام پژوهی معلمان و افزایش تعداد شرکت کنندگان استان در این برنامه به میزان 100 درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است.

راه اندازی شورای تحقیقات به منظور ساماندهی امور پژوهشی لازم است

وی با بیان اینکه کلیه طرح های اقدام پژوهی برتر معلمان در سال های گذشته در قالب فایل الکترونیکی به مدارس استان ارسال شده است، اضافه کرد: مشخص اولویت های پژوهشی آموزش و پرورش استان و فراخوان آن به کلیه مراکز دانشگاهی، علمی - پژوهشی و مدارس استان از دیگر دستاوردهای پژوهشی است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کردستان ادامه داد: حمایت از سرانجام نامه های کارشناسی ارشد و رساله دکتری فرهنگیان استان متناسب با اولویت های پژوهشی نیز از دیگر برنامه های این معاونت است.

محمدی برگزاری پنج دوره آموزشی توانمند سازی فرهنگیان در راستای برنامه های اقدام پژوهی و تدوین، ابلاغ و اجرای طرح حامی و حمایت از مولفان و پژوهش گران در سال تحصیلی 98-97 را از دیگر دستاوردهای حوزه پژوهش استان مطرح کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موفقیت های این حوزه اشاره نمود و یادآور شد: کسب رتبه های برتر و برگزیده کشوری توسط معلمان و دانش آموزان استان و چاپ بیش از 100 مقاله علمی - پژوهشی فرهنگیان استان در مجلات را از توفیقات پژوهشی است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کردستان در سرانجام سخنان خود بیان نمود: راه اندازی سامانه تمام الکترونیکی مدیریت امور پژوهشی آموزش و پرورش، راه اندازی تعداد 15مرکز پژوهش سرای دانش آموزی در استان و اجرای طرح های پژوهشی دانش آموزی در سطوح و مقاطع مختلف تحصیلی دیگر دستاوردهای حوزه پژوهشی آموزش و پرورش استان است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 115

به "راه اندازی شورای تحقیقات به منظور ساماندهی امور پژوهشی لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی شورای تحقیقات به منظور ساماندهی امور پژوهشی لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید