ساپینتو افشا کرد؛ بله استقلال پیشنهاد بالاتری داد اما...

به گزارش مجله کالارنا، سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال علت اصلی جدایی اش از آبی پوشان را فاش کرد.

ساپینتو افشا کرد؛ بله استقلال پیشنهاد بالاتری داد اما...

به گزارش خبرنگاران آنلاین، ریکاردو ساپینتو سرمربی آپوئل در گفت و گوی اختصاصی با ورزش سه، ابتدا در خصوص شرایط خودش در این تیم گفت: به هر حال شغل مربیان به این شکل است که چالش های مختلفی را تجربه می نمایند. کار من در ایران با همه مسائل و سختی های خودش تمام شد و حالا در اینجا هستم تا یک پروژه تازه را با انگیزه های متفاوت شروع کنم. نمی توانم فراموش کنم که استقلال طرفداران فوق العاده ای دارد که همیشه در قلب من هستند و به آنها فکر می کنم، طرفدارانی که با عشق و انرژی خودشان فوتبال را زیباتر می نمایند اما حالا من در شروع مسیر متفاوتی قرار دارم و باید برای موفقیت در تیم جدیدم با همکارانم و اعضای باشگاه به سختی کار کنیم.

سرمربی فصل گذشته استقلال در خصوص علت جدایی خودش از این باشگاه با وجود پیشنهاد مالی که برای تمدید قرارداد دریافت نموده بود گفت: مسئله برای من به هیچ وجه پول نبود و به آن توجهی نداشتم. مسئله این بود که من با ساختار مدیریتی باشگاه مشکل داشتم و دیگر اعتمادی به این افراد وجود نداشت. آنها دائم به من دروغ می گفتند. در طول فصل هیچ حمایتی از من و تیمم نشد، آنها به خاطر ما و در کنار ما نمی جنگیدند و ما تنها بودیم. من اعتقاد دارم این افراد شایستگی و صلاحیت مدیریت استقلال را ندارند. به آنها باور نداشتم و به همین علت پیشنهادشان را نپذیرفتم.

ساپینتو در خصوص موضوعاتی که پیرامون قراردادش با باشگاه قبرسی مطرح شده نیز گفت: شنیده ام آقای (الف) در خصوص قرارداد من در اینجا صحبت نموده است. این فرد در طول ماه های گذشته همیشه یکی از دشمنان اصلی من بود. بارها گفته بود ساپینتو را برکنار می کنیم و حتی می دانم با چه کسانی مذاکره نموده بود. چند ماه پیش در پی انتخاب جانشین من بود و همین مسائل در عملکرد ما تاثیر داشت چرا که می دانستیم در داخل باشگاه دشمنانی داشتیم. به خاطر حضور افرادی مثل او در استقلال نماندم و این یک حقیقت است. تا وقتی کسانی به این شکل در این باشگاه هستند نمی گردد به کادر مدیریت اعتماد داشت.

سرمربی آپوئل قبرس با اشاره به موضوعات مطرح شده در خصوص مبلغ قرارداد خودش با باشگاه آپوئل گفت: عجیب است که فردی به خودش اجازه می دهد در خصوص قرارداد من صحبت کند. کاملا تعیین است که این فرد حرفه ای نیست. شما حق ندارید در خصوص قرارداد مربی که به باشگاه دیگری رفته صحبت کنید. من انقدر حرفه ای هستم که طبیعتا چیزی در خصوص این مبلغ نخواهم گفت فقط در اینجا اعلام می کنم که باز هم دروغ گفتند چون مبلغی که اعلام کردند به هیچ وجه صحت ندارد و من به چنین عددی به قبرس نیامده ام. عجیب نیست که او دروغ می گوید چون قبل از این هم بارها دروغ گفته و جالب است که با وجود رفتن ساپینتو همچنان به این دروغ ها ادامه می دهد. باز هم تکرار می کنم یکی از دلایلی که من رفتم این بود که نمی خواستم با فردی مثل او در استقلال کار کنم.

ساپینتو بعلاوه گفت: امیدوار بودم با شرایط خوب و برترین اتفاقات از استقلال جدا شوم اما متاسفانه این باشگاه خوب و مردمی از نظر مدیریت در شرایط بسیار بدی واقع شده است. من 8 ماه هیچ پولی نگرفتم و هنوز اقدامی برای پرداخت طلب من نکردند. گفتند بگذار ابتدا پول بازیکنان را بدهیم قبول کردم که صبر کنم، بعد گفتند پول اعضای کادر را می دهیم باز هم صبر کردم، بعد گفتند اگر پول بازیکنان خارجی را ندهیم قراردادشان را فسخ می نمایند و من صبر کردم اما 8 ماه طلب خودم را ندادند و تنها به من دروغ گفتند. کار کردن با افرادی که مدام دروغ می گفتند ممکن نبود و به همین علت از استقلال جدا شدم. جالب است که می گویند ما پیشنهاد بیشتری دادیم اما ساپینتو نماند و قبول نکرد، کاملا درست است، قبول نکردم چون علت جدایی من پول نبود و برایم اهمیتی نداشت. علت جدایی من این بود که دیگر به این مدیریت باور و اعتماد نداشتم و نمی خواستم با آنها کار کنم. متاسفانه فکر می کنم برای دریافت طلبم باید از راه چاره های دیگری استفاده کنم تا بعد از 8 ماه بتوانم دستمزدم را دریافت کنم.

سرمربی فصل گذشته استقلال در انتها اظهار کرد :برای طرفداران پرشور آبی برترین آرزوها را دارم و امیدوارم تیم محبوبشان بتواند آنها را به آرزوهایشان برساند، همیشه شاد باشند و به تیمشان افتخار نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 خرداد 1402 بروزرسانی: 28 خرداد 1402 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2324

به "ساپینتو افشا کرد؛ بله استقلال پیشنهاد بالاتری داد اما..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساپینتو افشا کرد؛ بله استقلال پیشنهاد بالاتری داد اما..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید