سرپرست وزارت صمت از کارخانجات گروه صنعتی میهن بازدید کرد

به گزارش مجله کالارنا، حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صمت، و هیئت همراه از کارخانجات گروه صنعتی میهن از جمله شهر لبنیات میهن بازدید کرد.

سرپرست وزارت صمت از کارخانجات گروه صنعتی میهن بازدید کرد

سرپرست وزارت صنعت، معدن وتجارت و هیئت همراه با بازدید از کارخانجات گروه صنعتی میهن از جمله شهر لبنیات میهن که دومین سایت بزرگ و مدرن تولید لبنیات در خاورمیانه است، گفت:

مجتمع صنایع غذایی میهن، موجب افتخار صنعت کشور است.

در جریان بازدید از مجتمع صنایع غذایی میهن، حسین مدرس خیابانی با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اضافه نمود:

حداقل کاری که وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تولیدکنندگان می تواند انجام دهد، آن است که در ستاد وزارتخانه، مسائل پیش روی تولیدکنندگان را رفع کند و مانع جدیدی پیش روی صنعتگران قرار ندهد.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده نیاز ارزی تولیدکنندگان لبنی مربوط به بسته بندی آن ها است، به مدیران مربوطه برای رفع مسائل صنعت بسته بندی و ارزش و بها دادن به تولیدات داخلی ماموریت داد.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت:

با توجه به اینکه 60 درصد میزان صادرات کشور به بازارهای هدف کشورهای همسایه صورت می گیرد، باید بتوانیم افق دید خود را فراتر برده و صادرات را به اوراسیا تقویت کنیم و مجموع صادرات را به دو برابر برسانیم.

مدرس خیابانی در سرانجام اضافه نمود:

به رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی نیز مأموریت داده ایم تا به منظور تأمین نیازهای صنایع لبنی با اتکای به تولیدات داخلی تلاش کند.

یادآور می شود که در این بازدید چهار ساعته که از بخش های مختلف کارخانجات میهن صورت گرفت، توضیحات مقتضی در گفت وگوهای فی مابین حاج ایوب پایداری، مهندس ابوالفضل پایداری و دیگر مدیران گروه صنعتی میهن، سرپرست وزارت صمت و هیئت همراه ارائه و تبادل نظرهای تاثیرگذاری به منظور توسعه بیش از پیش صنعت لبنیات کشور انجام شد.

منبع: کجارو
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2068

به "سرپرست وزارت صمت از کارخانجات گروه صنعتی میهن بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست وزارت صمت از کارخانجات گروه صنعتی میهن بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید