تور ارزان هند: سفری کوتاه به شهر جیپور در هند

به گزارش مجله کالارنا، جیپور، هند

شهر جیپور یکی از شهرهای معروف هند است که بعضی می گویند معماری این شهر از روی معماری اصفهان ساخته شده است. علت این هم آن است که می گویند یکی از پادشاهان هند روزی به ایران و اصفهان سفر می نماید و به قدری به این شهر علاقه مند می گردد که پس از بازگشتش به هند دستور ساخت جیپور را می دهد. خوب است بدانید کلمه جیپور به معنی فرزند جی است.

تور ارزان هند: سفری کوتاه به شهر جیپور در هند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

در سفر به هند، ما تماشا این شهر را خیلی توصیه می کنیم چرا که به عنوان مرکز استان راجستان در هند، آثار تاریخی بسیار تماشای ای دارد. با ورود به این شهر، شما ساختمان های صورتی رنگ زیادی را می بینید. ساختمان های قدیمی که به جرات می توانیم بگوییم نمونه آنها را در هیچ کجای دیگری نمی بینید. همین ساختمان های صورتی رنگ باعث شدند تا به جیپور شهر صورتی هم بگویند. در جیپور شما می توانید به تماشای قلعه های معروف جایگر و ناهارگر، کاخ هوامحل و رصد خانه معروف جنتر منتر بروید. در تور هند خبرنگاران، جیپور یکی از سه شهری است که در سفرتان در آن اقامت می کنید و از جاذبه های آن تماشا می کنید. جیپور به همراه آگرا و دهلی، مثلث طلایی هندوستان را تشکیل می دهند.

اگر بخواهیم آب و هوای این شهر را آنالیز کنیم، باید بگویم جیپور دارای آب و هوای تقریبا نیمه خشک است و باران های موسمی در این شهر می بارد.

منبع: الی گشت
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2057

به "تور ارزان هند: سفری کوتاه به شهر جیپور در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان هند: سفری کوتاه به شهر جیپور در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید