سلامت کشتی گیران و اعضای تیم ها در اولویت لیگ است

به گزارش مجله کالارنا، به گزارش خبرنگاران، تعطیلی دو هفته ای به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا در کشور که با نظر ستاد مقابله با کرونا از روز گذشته در استان های کشور شروع شده، بحث شروع دور برگشت رقابتهای لیگ برتر کشتی را هم با اما و اگر همراه نموده است. به همین دلیل حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی صبح امروز نشستی را با متولیان سازمان لیگ برگزار کرد تا بحث از سرگیری پیکارهای لیگ کشتی مورد بحث و آنالیز قرار گیرد.

سلامت کشتی گیران و اعضای تیم ها در اولویت لیگ است

در این نشست نقاط ضعف دور رفت مسابقات لیگ آنالیز و شناسایی و همچنین راهکارهایی برای برگزاری هر چه کیفی تر پیکارها مطرح شد.

حمید سوریان، نایب رئیس فدراسیون کشتی در این نشست گفت: با وجود اینکه کرونا شرایط خاصی را به وجود آورده بود، اما لیگ سال جاری در دور رفت با نظم خوبی برگزار گردید. همانند دور رفت باید تلاشی صورت بگیرد تا سلامتی ورزشکاران و اعضای تیم ها در اولویت اول قرار داشته باشد.

همچنین مسئولان سازمان لیگ کشتی در حاشیه این نشست اقدامات این سازمان بعد از سرانجام دور رفت و همچنین برنامه های ویژه برای برگزاری منظم دور برگشت را تشریح کردند.

به گزارش خبرنگاران، طبق اعلام سازمان لیگ کشتی، پیکارهای دور برگشت گروه الف لیگ برتر کشتی فرنگی طی روزهای 9 و 10 آذر و رقابتهای گروه ب در روزهای 12 و 13 آذر ماه برگزار می گردد. همچنین مسابقات گروه الف لیگ برتر کشتی آزاد هم روزهای 16 و 17 آذر ماه و پیکارهای گروه ب نیز طی روزهای 19 و 20 آذر برگزار خواهد شد.

بر این اساس اگر همه چیز طبق برنامه سازمان لیگ پیگیری گردد، مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی روز 25 آذر ماه و کشتی آزاد در روز 28 آذر ماه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1405

به "سلامت کشتی گیران و اعضای تیم ها در اولویت لیگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلامت کشتی گیران و اعضای تیم ها در اولویت لیگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید