شجاع : فقط آمده بودند به من فحش بدهند

به گزارش مجله کالارنا، من دوست تان دارم و باید بگویم همین طرفداران که به من فحش داده اند به نویدکیا که اسطوره شان است هم فحاشی کردند. یادم است در یک بازی علیه او فحاشی کردند.

شجاع : فقط آمده بودند به من فحش بدهند

حق ما 3 امتیاز بود

شجاع خلیل زاده بعد از تساوی مقابل سپاهان گفت: خدا را شکر که توانستیم یک بازی خوب را انجام بدهیم. حق ما 3 امتیاز بود و شرایط بازی به شکلی بود که می توانستیم برنده بازی باشیم.

وی اضافه کرد: داوری بازی هم داوری خیلی خوبی بود.در مورد صحنه پنالتی هم بگویم من پشت سیدجلال حسینی بودم و دیدم که پنالتی رخ داد به نظر من آقای فغانی درست سوت زد و پنالتی را خوب گرفت.

خلیل زاده در خصوص فحاشی های اتفاق افتاده علیه او گفت:از دقیقه یک تا 90 بازی تیم شان را تشویق نکردند و فقط برای من به ورزشگاه آمده بودند.آنها قلبی من را دوست داشتند و فقط آمده بودند که به من فحاشی نمایند! دست آنها هم درد نکند و از همین جا می گویم تمام فحاشی هایی که به من کردند به خانواده خود کردند. من دوست تان دارم و باید بگویم همین طرفداران که به من فحش داده اند به نویدکیا که اسطوره شان است هم فحاشی کردند. یادم است در یک بازی علیه او فحاشی کردند. وقتی علیه نویدکیا فحاشی می نمایند چه انتظاری از من دارید.

وی در سرانجام گفت:از مردم خوب اصفهان تشکر می کنم که طی این سال ها جز خوبی از آنها ندیده ام و مطمئناً خدا جواب آنهایی که به من فحش دادند را می دهد.

3-350

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 109

به "شجاع : فقط آمده بودند به من فحش بدهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاع : فقط آمده بودند به من فحش بدهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید