شیراز توان میزبانی رقابت های بین المللی ورزشی را دارد

به گزارش مجله کالارنا، استاندار فارس با اشاره به ظرفیت های زیرساختی ایجاد شده در حوزه ورزش در شیراز تاکید نمود: این کلانشهر توان و ظرفیت میزبانی رویداد های بین المللی ورزشی را دارد.

شیراز توان میزبانی رقابت های بین المللی ورزشی را دارد

به گزارش از ، عنایت الله رحیمی در دیدار رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، از رایزنی برای دریافت امتیاز پشتیبانی مسابقات جام دنیای فوتبال قطر اطلاع داد.

استاندار فارس گفت: استادیوم پارس در شیراز این ظرفیت را دارد که به عنوان دهکده ورزشی رقابت های بزرگ ملی و بین المللی را میزبانی کند.

رحیمی با استقبال ازانتخاب استادیوم پارس شیراز برای میزبانی فینال جام حذفی فوتبال، گفت: به عنوان رئیس شورای عالی ورزش استان از میزبانی فارس در رقابت های بزرگ ملی، آُسیایی، دنیای و بین المللی حمایت می کنم.

استاندار فارس به سهم 5 درصدی ورزش از فراوری ناخالص داخلی در بعضی کشور ها اشاره و اضافه نمود: اختصاص یک درصد از منابع بودجه ای دولت براساس بند ب ماده 117 به توسعه زیرساخت های ورزشی حکایت از توجه ویژه دولت به توسعه ورزش و اهمیت این مقولع در برنامه ریزی های کلان دارد.

رحیمی تاکید نمود که در استان فارس نیز توسعه زیرساخت های ورزشی در رشته های مختلف با حمایت دولت ادامه خواهد یافت.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس نیز در این دیدارگفت: که در حال استانداردسازی استادیوم پارس برای میزبانی فینال جام حذفی هستیم و تمهیدات لازم را برای این میزبانی اتخاذ خواهیم کرد.

حیدرعلی کامیاب با اشاره به تعویض چمن استادیوم پارس، گفت: بخش های مختلف این استادیوم با مشاوره سازمان لیگ برتر و براساس استاندارد های کنفدراسیون فوتبال آسیا به روز رسانی شده است.

کامیاب گفت: گیت های ورودی استادیوم نیز باید نصب شده و شرایط فروش بلیط به صورت الکترونیکی فراهم گردد تا علاقمندان تماشای این دیدار و دیدار های آینده بتوانند به راحتی در استادیوم حضور یابند.

استادیوم پارس، از مجهزترین استادیوم های ایران است

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال نیز استادیوم پارس شیراز را از مجهزترین و زیباترین استادیوم های کشور دانست و با اشاره به انتخاب این استادیوم برای میزبانی فینال جام حذفی فوتبال، روند بازسازی این مکان ورزشی را مناسب ارزیابی کرد.

سعید فتاحی گفت: برای انتخاب استادیوم میزبان فینال جام حذفی بین استادیوم های پارس شیراز، نقش دنیا اصفهان، یادگار امام تبریز و امام رضا (ع) در مشهد قرعه کشی شد که در نهایت قرعه به نام استادیوم پارس درآمد.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال با اشاره به پتانسیل بالای فوتبال شیراز و فارس و وجود چندین بازیکن فارسی در تیم های لیگ رجحان ابراز امیدواری کرد با برگزاری فینال جام حذفی در شیراز فوتبال دوستان فارسی بتوانند پس از چندین سال یک دیدار حساس و جذاب را از نزدیک تماشا نمایند.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 605

به "شیراز توان میزبانی رقابت های بین المللی ورزشی را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیراز توان میزبانی رقابت های بین المللی ورزشی را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید