صالحی: کمیته انضباطی مستقل است که برای صدور رأی از مقوله های دیگر استنباط کند، به تصمیم حسن زاده و تیمش احترام می گذارم

به گزارش مجله کالارنا، علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال می گوید که صدور رأی در بخش دیگری از پرونده ملاقات سایپا - پیکان در اختیار کمیته انضباطی بوده است.

صالحی: کمیته انضباطی مستقل است که برای صدور رأی از مقوله های دیگر استنباط کند، به تصمیم حسن زاده و تیمش احترام می گذارم

علیرضا صالحی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از پرونده ملاقات سایپا و پیکان که چهار فرد درگیر در پرونده تبرئه شدند، گفت: من نمی توانم نظری در این خصوص بدهم، چون صلاحیتی در این باره ندارم. این پرونده دو قسمت شده است. یک قسمت مربوط به دو تیم پیکان و سایپا بود که تصمیم گیری انجام شد و یک قسمت هم مربوط به عوامل بیرون زمین بود که کمیته انضباطی تصمیم گیری نموده است.

وی در ادامه اضافه کرد: درباره بخش اول هم تصمیم گیری از سوی کمیته انضباطی انجام شده بود که با اعتراض باشگاه پیکان حکم به کمیته استیناف ارجاع داده شد و ما هم حکم خود را اعلام کردیم. در خصوص بخش دیگر پرونده هم کمیته انضباطی نسبت به آنها تصمیم گیری نموده و افراد تبرئه شده اند.

رئیس کمیته استیناف در خصوص اینکه ابوالفضل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی اعلام نموده تبرئه افراد درگیر در پرونده به این علت بوده که کمیته استیناف تیم پیکان را تبرئه کرد و آیا چنین استنباطی برای صدور رأی در بخش دیگر پرونده درست است یا نه، گفت: این سؤال را نباید از من بپرسید. از کسی باید پرسیده گردد که تصمیم گیری نموده است. آقای حسن زاده و تیم شان که اعضای کمیته انضباطی هستند، به این نتیجه رسیدند و حکم صادر کردند. بنده هم نه از منظر ریاست کمیته استیناف، بلکه از منظر یک فرد حقوقی به این رأی احترام می گذارم.

صالحی در واکنش به این مسئله که پس کمیته انضباطی این استقلال را داشته است که بدون در نظر گرفتن رأی کمیته استیناف رأی خود را برای بخش دیگر پرونده صادر کند، گفت: قطعاً کمیته انضباطی در تصمیم گیری مستقل است، اما اینکه استنباط آنها به چه مسئله ای باشد و رأی را با آن استنباط صادر نمایند، مقوله ای جداست. امکان دارد آنها به هر مقوله ای که می خواهند استنباط نمایند و این در اختیار آنهاست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1817

به "صالحی: کمیته انضباطی مستقل است که برای صدور رأی از مقوله های دیگر استنباط کند، به تصمیم حسن زاده و تیمش احترام می گذارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی: کمیته انضباطی مستقل است که برای صدور رأی از مقوله های دیگر استنباط کند، به تصمیم حسن زاده و تیمش احترام می گذارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید