ضرورت تقویت زیرساخت های تحقق جوانی جمعیت در راستا توسعه آینده کشور

به گزارش مجله کالارنا، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بر ضرورت فرهنگ سازی و اقدامات زیرساختی برای تحقق اهداف جوانی جمعیت، به عنوان گامی به سوی توسعه آینده کشور تاکید نمود.

ضرورت تقویت زیرساخت های تحقق جوانی جمعیت در راستا توسعه آینده کشور

دکتر عباس رضائیان زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، امروز در دوازدهمین نشست امروز قرارگاه دانشگاهی جوانی جمعیت گفت: توسعه و پیشرفت کشور در سال های آینده، نیازمند وجود نیرو های کار جوان و شور و نشاط در جامعه است که کوشش برای جوانی جمعیت کشور، این هدف مهم ملی را محقق می کند.

او با تاکید بر اهمیت توجه همه سطوح جامعه به این هدف مهم، راه حل اثربخش در این زمینه را فرهنگ سازی به یاری افراد و رسانه های تاثیرگذار اجتماعی دانست و اضافه نمود: اصل مهم در اقدامات فرهنگی، تداوم و استمرار اینگونه اقدامات و بهره مندی از حضور افراد تاثیرگذار و فعالان اجتماعی در این زمینه است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به برگزاری 11 نشست پیشین قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز طی هفته های گذشته، دستاورد این نشست ها را تصویب 113 مصوبه در سطوح مختلف دانشگاهی و بین بخشی برشمرد که تا به امروز حدود 78 درصد این مصوبات اجرایی شده و اقدامات لازم برای اجرای سایر مصوبات نیز در حال پیگیری و انجام است.

خبرنگاران فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 شهریور 1401 بروزرسانی: 22 شهریور 1401 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2201

به "ضرورت تقویت زیرساخت های تحقق جوانی جمعیت در راستا توسعه آینده کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت تقویت زیرساخت های تحقق جوانی جمعیت در راستا توسعه آینده کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید