طرح مفهومی تویوتا C-HR با بدنه تمام کربن منتشر شد

به گزارش مجله کالارنا، رندر سفارشی تویوتا که توسط یکی از طراحان معروف خودروهای مفهومی منتشر شده، با طراحی بدنه تمام کربن سبکی تازه از خودروی C-HR را به نمایش می گذارد.

طرح مفهومی تویوتا C-HR با بدنه تمام کربن منتشر شد

در سال های اخیر خودروهای کراس اوور ساب کامپکت فروش خوبی داشته اند و در این میان CH-R تویوتا جزو محبوب ترین خودروهای این رده محسوب می گردد.

تویوتا انگلستان به تازگی از خیزیل سلیم (Khyzyl Saleem) هنرمند مشهور رندر خودروها، خواسته تا طرح هایی برای تویوتا سی اچ-آر ارائه کند و او نیز طرحی جسورانه برای خودروی پرکاربرد C-HR تویوتا ارائه داده است.

با وجود تغییرات چشمگیری که در رندر جدید این خودرو دیده می گردد اما مشخصات کارخانه ای نسبتا ثابت مانده است. در حال حاضر تویوتا C-HR در انگلستان با موتور هیبریدی 1.8 لیتری با 120 اسب بخار قدرت یا با موتور توربو 1.2 لیتری عرضه می گردد.

نکته قابل توجه در این رندر استفاده از فیبر کربن در سراسر بدنه است که این خودرو را به سطحی بالاتر ارتقاء می دهد. به نظر می رسد که این طراحی، ترکیبی از سبک های گوناگون از خودروهای رالی قدیمی تا طراحی آیرودینامیک خودروهای مسابقه ای جدید باشد.

با این رندر تأیید شده، شاید تویوتا قصد داشته باشد در مدل های آینده این خودرو تمرکز بیشتری بر بهبود سازه ای و آیرودینامیکی آن داشته باشد تا مصرف سوخت را کاهش دهد.

در حالی که احتمالا این طراحی اجرا شده، از یک موتور میانی 1.6 لیتری توربو بهره می برد، سیستم چهارچرخ متحرک (AWD) این کراس اوور ساب کامپکت هم به وضوح قابل مشاهده است.

  • تویوتا C-HR ماشینی دقیقا برای جوانی

عکس ها: طرح مفهومی تویوتا C-HR تمام کربن

Credit: Khyzyl Saleem

منبع: Autoevolution

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1337

به "طرح مفهومی تویوتا C-HR با بدنه تمام کربن منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح مفهومی تویوتا C-HR با بدنه تمام کربن منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید