عرضه نسخه تجاری واتساپ برای آی او اس

به گزارش مجله کالارنا، تهران- خبرنگاران- واتساپ انتها نسخه تجاری (Business) خود را روی اپ استور شرکت اپل عرضه کرد. برنامه پر سر و صدایی که به قول واتساپ برای حمایت از کسب و کارهای کوچک طراحی شده و امروزه بیش از 5 میلیون نفر در سراسر دنیا از آن استفاده می نمایند.

عرضه نسخه تجاری واتساپ برای آی او اس

به گزارش خبرنگار علمی خبرنگاران، واتساپ بیزنس یا همان تجاری کمی بیش از یک سال پیش در ژانویه 2018 میلادی معرفی شده و خیلی زود روی اپ استور شرکت گوگل (گوگل پلی) نهاده شد. با این حال عرضه آن به صورت عمومی برای همه کاربران و همچنین کاربران سیستم عامل iOS شرکت اپل تا سال جاری محقق نشد تا اینکه پایان فروردین سال جاری، واتساپ از آغاز انتشار قدم به قدم نسخه تجاری در بازارهای مختلف شرکت اپل اطلاع داد.

ایده نسخه تجاری واتساپ (WhatsApp Business) روی بهبود ارتباط میان کسب و کارهای کوچک و مشتریان آنها متمرکز است. به این ترتیب در حالی در نسخه اصلی واتساپ کاربران می توانند با دوستان، همکاران و اعضای خانواده خود در ارتباط باشند یا عضو گروه های دلخواه خود شوند و یا خبرهای درست یا نادرستی را خواسته یا ناخواسته دریافت نمایند، در نسخه تجاری کوشش شده تا همه چیز ساده تر و مرتب تر باشد. در نتیجه عرضه نماینده سرویس یا محصول با آسودگی بیشتری می تواند به درخواست های مشتریان خود پاسخ داده و آنها را پیگیری کند.

در این نسخه کاربران تجاری علاوه بر اینکه صاحب یک پروفایل تجاری (Business profile) می شوند که در آن اطلاعات ارتباطی مثل ایمیل و آدرس وب سایت ذکر شده، می توانند تعداد پیغام هایی که با موفقیت ارسال، دریافت و خوانده شده را نیز مشاهده نمایند. همچنین امکان پاسخ دادن سریع به مشتریان نیز در آن پیش بینی شده است.

علمی**9224** 1055

منبع: ایرنا
انتشار: 12 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 177

به "عرضه نسخه تجاری واتساپ برای آی او اس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه نسخه تجاری واتساپ برای آی او اس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید