فراهم شدن استودیو های 24 ساعته برای نامزد های ریاست جمهوری

به گزارش مجله کالارنا، خبرگزاری خبرنگاران- قائم مقام معاونت فضای مجازی صدا وسیما گفت: در رسانه ملی فضایی فراهم شده است تا غیر از برنامه های ضبطی و زنده نامزدها، هر یک از نامزد ها یک استودیوی اختصاصی به صورت 24 ساعت، خود و برنامه هایشان را به مردم معرفی نمایند.

فراهم شدن استودیو های 24 ساعته برای نامزد های ریاست جمهوری

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، آقای مقیسه اضافه نمود: این استودیو ها که در ساختمان شهدای رادیو طراحی شده است هر یک از نامزد های ریاست جمهوری علاوه بر برنامه های معلوم روزانه خود به صورت زنده و ضبطی، ازفضای این استودیو ها در طول ایام تبلیغات استفاده نمایند.

وی گفت: در این استودیو ها نمایندگان نامزد ها نیز حضور دارند تا هماهنگی دقیقی برای نامزد های مطبوعشان در استودیو صورت گیرد که این خود فضای جدید و مناسبی برای آنهاست.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، مقیسه ادامه داد: نامزد ها همچنین می توانند با توجه به بستر هایی که در شبکه های اجتماعی و نرم افزار های مشخصی برنامه های تدوین شده خود را ارائه نمایند و در بستر هایی همچون تلویبیون، لنز و تیوا قرار دهند که در این بستر ها نیز برای هر کدام از نامزد ها قسمت های مشخصی طراحی شده است تا مخاطبان از آن ها به راحتی استفاده و حامیان آن ها نیز این برنامه ها را برای نامزدهایشان در فضای مجازی منتشر نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1731

به "فراهم شدن استودیو های 24 ساعته برای نامزد های ریاست جمهوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراهم شدن استودیو های 24 ساعته برای نامزد های ریاست جمهوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید