فیلم مصاحبه نیمار به سرقت رفت!

به گزارش مجله کالارنا، در بحبوحه اختلافات نیمار و پاری سن ژرمن برای خروج او از پارک دو پرنس، یک اتفاق عجیب دیگر برای این بازیکن برزیلی رخ داد.

فیلم مصاحبه نیمار به سرقت رفت!

به گزارش خبرنگاران، این روزها نام نیمار به خاطر کشمکش با PSG برای دریافت مجوز بازگشت به بارسلونا زیاد شنیده می گردد اما به تازگی یک اتفاق عجیب دیگر برای این مهاجم برزیلی که روز گذشته (دوشنبه) به تمرینات پاری سن ژرمن برگشت، اتفاق افتاده که دوباره نامش را سر زبان ها انداخته است.

به گزارش سایت گل، نیمار پیش از بازگشت به پاریس، در برزیل یک مصاحبه با یکی از شبکه های تلویزیونی کشورش انجام داده بود اما ظاهراً فیلم این مصاحبه به سرقت رفته است.

نیمار 27 ساله با شبکه باند برزیل این مصاحبه را انجام داده بود و گفته می گردد که در این مصاحبه او قرار بوده درباره آینده اش در پاری سن ژرمن و شایعاتی که درباره بازگشتش به بارسلونا وجود دارد شفاف سازی کند. با این حال شبکه باند روز گذشته اعلام نمود که خودروی متعلق به خبرنگاری که با نیمار مصاحبه گرفته و فیلم مصاحبه در آن قرار داشته به سرقت رفته است.

نیمار پس از دو فصل نه چندان پرفروغ در پاری سن ژرمن حالا تصمیم گرفته که به بارسلونا برگردد اما بعد از اضافه شدن آنتوان گریزمان به آبی و اناری ها که 120 میلیون یورو هزینه روی دست این باشگاه گذاشت، تعیین نیست که آیا قهرمان فصل گذشته لالیگا توانایی اقتصادی پرداخت رقم مورد نظر PSG برای خرید نیمار را دارد یا نه.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 245

به "فیلم مصاحبه نیمار به سرقت رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم مصاحبه نیمار به سرقت رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید