قیمت لاماری ایما همزمان با اعلام شرایط فروش کاهش یافت

به گزارش مجله کالارنا، قیمت لاماری ایما در شهریورماه 1402 کاهش یافت و به طور همزمان شرایط فروش این خودرو برای متقاضیان طرح جوانی جمعیت اعلام شد.

قیمت لاماری ایما همزمان با اعلام شرایط فروش کاهش یافت

شورای رقابت در شهریورماه 1402، قیمت لاماری ایما را تغییر داد. این خودرو تا پیش از این با نرخ یک میلیارد و 555 میلیون تومان به فروش می رسید. با این حال نرخ این خودرو در شرایط فروش نو به یک میلیارد و 431 میلیون تومان کاهش پیدا نموده است. همزمان با اعلام قیمت نو، شرایط فروش لاماری ایما برای متقاضیان طرح جوانی جمعیت نیز اعلام شد.

شرایط فروش لاماری ایما ویژه آن دسته از متقاضیان طرح جوانی جمعیت است که اولویت تحویل خودرو در پاییز 1402 دارند. این گروه از متقاضیان طی روز های 27 شهریور الی سوم مهر 1402 فرصت دارند تا به صورت اینترنتی، عملیات ثبت نام و تکمیل وجه را انجام دهند. شرایط فروش لاماری ایما از نوع فروش فوری با قیمت قطعی است. در جریان این بخشنامه فروش خودرو ها طی 90 روز کاری به مشتری تحویل داده می شوند.

شرایط فروش به همراه قیمت لاماری ایما ویژه متقاضیان طرح جوانی جمعیت:

متقاضیان طرح جوانی جمعیت لاماری ایما با موعد تحویل پاییز 1402، می توانند این خودرو را در رنگ های متنوع سفید، مشکی، سبز، قرمز و خاکستری خریداری نمایند. سود مشارکت و سود انصراف برای مشارکت نمایندگان در این شرایط فروش لحاظ نشده است. با این حال خریداران لاماری ایما از جریمه تاخیر 36 درصدی سالیانه بهره مند خواهند شد. همان گونه که اشاره کردیم، قیمت لاماری ایما در این شرایط فروش معادل یک میلیارد و 431 میلیون تومان اعلام شده است.

لاماری ایما یکی از چندین کراس اوور کوچک بازار به شمار می آید که از سال 1401 به وسیله آرین موتور به بازار ایران عرضه شده است. این خودرو در واقع محصولی از زیرشاخه دانگ فنگ است که با نام فورتینگ T5 Evo شناخته می گردد. چهره مجذوب کننده این خودرو در نمای داخلی و خارجی، یکی از برگ های برنده لاماری ایما در بازار ایران بوده است.

در حال حاضر این خودرو تنها در قالب نسخه درون سوز به ایران عرضه شده است، اما شرکت سازنده تصمیم دارد تا نسخه هیبریدی لاماری را نیز به بازار ایران بفرستد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لاماری ایما و نحوه ثبت نام این خودرو، می توانید به وب سایت آرین موتور یا صفحه اینستاگرام این شرکت با نام کاربری @lamarimotors مراجعه نمایید.

منبع: فرارو
انتشار: 25 شهریور 1402 بروزرسانی: 25 شهریور 1402 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2356

به "قیمت لاماری ایما همزمان با اعلام شرایط فروش کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت لاماری ایما همزمان با اعلام شرایط فروش کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید