ماجرای حبس سوارکاران در مجموعه ورزشی چه بود؟

به گزارش مجله کالارنا، مشاور شهردار منطقه 18 تهران گفت: شهرداری فقط در شمالی مجموعه سوارکاری نوروزآباد را پملپ نموده و در جنوبی کاملا برای تردد باز بوده و ماجرای حبس سوارکاران در این مجموعه صحت ندارد.

ماجرای حبس سوارکاران در مجموعه ورزشی چه بود؟

به گزارش فارس، مهدی سعیدی مشاور شهردار منطقه 18 تهران درباره ماجرای حبس سوارکاران در مجموعه نوروزآباد مرکز گفت: این مجموعه 10 میلیارد تومان عوارض به شهرداری تهران بدهکار بوده و علیرغم ابلاغیه های مکرر هیچ اقدامی جهت پرداخت بدهی به شهرداری صورت نگرفته است.

او اضافه نمود: از طرفی بر اساس رأی ماده 100، 2500 مترمربع از این مجموعه غیرمجاز ساخته شده و باید اقدامات لازم در جهت برطرف این تخلف انجام گردد.

مشاور شهردار منطقه 18 تهران توضیح داد: به علت بدهی و تخلفات مجموعه سوارکاری نوروزآباد شهرداری نسبت به مسدود کردن در شمالی این مجموعه اقدام کرد و این در حالی است که در جنوبی کاملا قابل استفاده و باز بوده و امکان خروج خودرو ها وجود داشته و سوارکاران به هیچ عنوان محبوس نشده اند. مسدود شدن در شمالی علیرغم میل باطنی شهردار منطقه اجرا شده و ان شاءالله با برطرف بدهی ها به شهرداری این در نیز مجدد باز خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 9 شهریور 1401 بروزرسانی: 9 شهریور 1401 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2193

به "ماجرای حبس سوارکاران در مجموعه ورزشی چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای حبس سوارکاران در مجموعه ورزشی چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید