مرزهای سریلانکا به روی گردشگران تمام کشورها باز است

به گزارش مجله کالارنا، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، مرزهای سریلانکا به روی گردشگران تمام کشورها باز است.

مرزهای سریلانکا به روی گردشگران تمام کشورها باز است

از سفر با تور سریلانکا ارزان به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

داستان چیست؟

وزیر توریستی سریلانکا در جریان یک کنفرانس خبری خاطرنشان کرد مرزهای این کشور از 21 ژانویه باز خواهد شد. در همین روز فرودگاه های بین المللی این کشور نیز بازگشایی شدند.

وزیر توریست این کشور ضمن اعلام خبر بازگشایی مرزها بیان نمود: زندگی حدود سه میلیون نفر در سریلانکا وابسته به توریستی است. این مسئولیت ما است که احتیاج آن دسته از شهروندان مان را که به این صنعت وابسته هستند مورد توجه قرار دهیم.

با اینکه هیچ محدودیت زمانی برای اقامت توریستان در سریلانکا معین نشده است، اما توریستان باید تا دو هفته پس از ورود به سریلانکا در هتل ها و اقامتگاه هایی که توسط دولت معین می شوند بمانند. این به آن معناست که کسانی که قصد دارند مسافرت کوتاهی داشته باشند باید تمام مدت سفر را در اقامتگاه بمانند در حالیکه گرداشگرانی که مسافرت طولانی را در نظر دارند می توانند پس از سپری کردن قرنطینه دوهفته ای آزادانه در سریلانکا به سیاحت بپردازند.

به رغم اینکه در نقاطی همچون استرالیا و هنگ کنگ مسافران باید تمام مدت قرنطینه را در اتاق هتل بمانند، در سریلانکا مسافران آزادی عمل بیشتری دارند. در سریلانکا مسافران می توانند در این مدت از امکانات هتل همچون استخر، رستوران و باشگاه استفاده نمایند. علاوه بر این، شرایط مختلف دیگری برای حضور مسافران در این کشور اعلام شده است.

منبع: همگردی
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1462

به "مرزهای سریلانکا به روی گردشگران تمام کشورها باز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرزهای سریلانکا به روی گردشگران تمام کشورها باز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید