معرفی برندهای دزدگیر خانه

به گزارش مجله کالارنا، تصور کنید که سال ها با تلاش و زحمت بسیار برای خود، خانه و زندگی درست کرده اید و هزینه زیادی صرف لوازم خانه، طلا و جواهرات، کرده اید، که یک شب از بیرون به خانه برمی گشت و می بینید که دزد به خانه زده و نتیجه سال ها تلاش تان یک شبه از دست رفته. چه حالی به شما دست می دهد؟

معرفی برندهای دزدگیر خانه

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام گذر کنترل، البته امیدوارم که این اتفاق هیچ وقت برای شما رخ ندهد، اما عقل سلیم می گوید که باید برای این موضوع فکر کرد و برای حفظ دارایی خود تدبیری اندیشید. حتماً به این فکر می کنید که باید از سیستم های حفاظتی برای منزل خود استفاده کنید، اما بهترین سیستم حفاظتی کدام است؟

تجربه نشان داده که قطعاً سارقگیر خانه بهترین سیستم امنیتی برای شماست.

سارقگیر خانه با ایجاد سر و صدا تمرکز سارق را از بین برده و ادامه کار را برای او پر ریسک می کند، زیرا همسایه ها صدای آژیر سارقگیر را شنیده اند و تلفن کننده سارقگیر منزل، شما را از وقوع سرقت مطلع نموده.

توجه داشته باشید که دوربین مداربسته برای جلوگیری از سرقت تقریباً هیچ کارایی ندارد و در مواردی هم سارق دوربین ها را با خود برده است.

حال که به اهمیت خرید سارقگیر خانه یا همان سارقگیر اماکن پی برده اید و قصد تهیه آن را دارید حتما با برندها و انواع مختلف سارقگیر اماکن روبرو می شوید که تصمیم گیری و انتخاب بهترین گزینه برای شما سخت است.

برای همین ما، سیستم های حفاظتی گذر کنترل شما را با چند مدل از بهترین سارقگیرهای اماکن خوب ایرانی که قابل اعتماد هستند، آشنا می کنیم.

معرفی 3 برند خوش نام سارقگیر خانه ایرانی

سارقگیر خانه فایروال

بی شک فایروال یکی از بهترین برندهای سارقگیر خانه در بین تولیدکنندگان است و کاملترین لوازم جانبی را نسبت به برندهای دیگر تولید نموده است .

سارقگیر اماکن فایروال دارای 5 سال گارانتی است و این نشان دهنده اعتماد بالای سازنده به محصول خودش است. فایروال مدل های متنوعی از سارقگیر خانه را تولید می کند، اما بهترین و پرفروش ترین مدل این شرکت مدل F9 وF10 است، که سیم کارتی هستند و علاوه بر صدای آژیر با شما تماس تلفنی گرفته و به شما پیامک هم می دهد.

از محاسن این دو مدل می توان به داشتن 8 زون بیسیم و با سیم، سخنگوی فارسی، صفحه نمایش فارسی و سنسورهای متنوع مانند: مگنت، شوک، چشمی حرکتی، پدال، دتکتور دود، در دو نوع بی سیم و باسیم اشاره کرد. و همچنین مدل F10 دارای 7 عدد رله فرمان برای کنترل لوازم برقی از طریق اپلیکیشن از راه دور می باشد.

خدمات پس از فروش عالی و سریع شرکت فایروال هم از دیگر مزایای این برند خوش نام می باشد.

سارقگیر خانه کلاسیک

سارقگیر اماکن کلاسیک یکی از برندهای قدیمی در ایران است که کیفیت بالای آن باعث معروفیت آن شده است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1362 شروع نموده و در تولید دستگاه های الکترونیکی افتخارات متعددی را کسب نموده است.

شناخته شده ترین محصول کلاسیک سارقگیر Z4 اولترا و تلفن کننده سیمکارتی G1 می باشد. با وجود این که دو دستگاه جدا از هم هستند ولی قابلیت های خوبی را به عنوان سارقگیر خانه ارائه می دهند.

سارقگیر کلاسیک دارای چهار زون است و امکان کددهی چشمی بیسیم روی این دستگاه نیز وجود دارد.

پنل سارقگیر کلاسیک فاقد صفحه نمایش جهت تنظیمات است، اما تلفن کننده G1 دارای صفحه نمایش انگلیسی برای تنظیمات می باشد.

سارقگیر کلاسیک دارای 18 ماه گارانتی است که در مقابل برندهای دیگر زمان گارانتی کمتری دارد.

از معایب این برند جدا بودن سارقگیر و تلفن کننده است که باعث جای گیری بیشتر در فضا می شود و امکانات کمتری را برای شما در قیاس با برندهای دیگر مهیا می کند.

از مزایای آن می توان به امنیت بالا در ریموت های این دستگاه اشاره کرد، که غیر قابل کپی و اصطلاحا به آنها هاپینگ کد می گویند.

سارقگیر خانه سایلکس

صنایع الکترونیک سایلکس با بیش از 20 سال سابقه، محصولات متنوعی را به بازار عرضه نموده که بهترین آنها سارقگیر سیم کارتی SG7 پلاس است که بدون شک یکی از بهترین محصولات در صنعت سارقگیر خانگی می باشد.

سایلکس جز برندهای محبوب و پرفروش بازار است که توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. این دستگاه دارای 5 زون می باشد و قابلیت کددهی چشمه بی سیم را دارد.

البته سایلکس لوازم جانبی زیادی از جمله سنسورهای بی سیم را تولید ننموده، اما از سنسورهای دیگر برندها می توان روی این دستگاه کد دهی نمود. صفحه نمایش سارقگیر اماکن سایلکس SG7 پلاس انگلیسی است و قابلیت های تنظیم بسیار بالایی دارد.

شرکت سایلکس اخیراً یک محصول نو به نام SG8 را تولید نموده که در دو کلاس: SوQ به بازار عرضه می شوند. که در مدل Q امکان کنترل لوازم برقی از طریق رله فرمان هم وجود دارد.

ریموت کنترل سارقگیر سایلکس هاپینگ کد بوده و قابلیت کپی کردن را ندارد که این یکی از مزایای مهم این سارقگیر می باشد.

کلیه محصولات سایلکس دارای 24 ماه گارانتی می باشند.

دستگاه حضور و غیاب

امروزه استفاده از دستگاه حضور و غیاب و کنترل ورود و خروج پرسنل برای مشاغل بسیار مهم و حیاتی است. دستگاه حضور غیاب به صورت کارت، اثر انگشت و تشخیص چهره وجود دارد و از طریق یک نرم افزار محاسبات را انجام می دهد.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره بهترین گزینه برای استفاده کارفرمایان در مشاغل مختلف است زیرا دقیق تر بوده و امکان سوء استفاده و فریب دستگاه در این سیستم وجود ندارد.همچنین برای محیط های فنی و کارخانه ها که اثر انگشت کارگران از بین می رود، استفاده از حضور و غیاب تشخیص چهره راحت تر و سریعتر می باشد. در شرایط پاندمی کوید 19 نیز استفاده از این دستگاهها از لحاظ بهداشتی مطابق با پروتکل ها می باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1922

به "معرفی برندهای دزدگیر خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برندهای دزدگیر خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید