خرید بهترین آلبوم عکس عروس داماد

به گزارش مجله کالارنا، آلبوم عکس از کجا بخریم؟

از گذشته تا به اکنون محافظت از عکس ها در مراسمات مختلف امری بسیار مهم بوده است. به نوعی یکی از مهم ترین بخش های زندگی ما مرور خاطرات است. معمولا در مراسمات مختلف مانند عروسی، تولد و غیره برای ثبت خاطرات عکس می گیریم و دلمان می خواهد تا سالیان سال بدون اینکه اتفاقی برایشان بیوفتد آن ها را پیش خود نگه داری کنیم.

خرید بهترین آلبوم عکس عروس داماد

آلبوم عکس چیست؟

زمانی که بین افراد جامعه هسنید و از آن ها در خصوص آلبوم عکس سوال کنید کمتر کسی است که در خصوص آلبوم عکس چیزی نشنیده باشد، اما ذهنیت بیشتریت شما پس از شنیدن نام آلبوم عکس به سمت دیدن عکس خواهد رفت اما هیچ کدام از شما تعریف درست و دقیقی از آن ندارید .

از زمان های قدیم که دوربین های عکاسی ساخته شدند، و با توجه به افزایش عکس های گرفته شده افراد به وسیله ای برای نگهداری عکس ها احتیاج داشتند به همین دلیل آلبوم های عکس به وجود آمد.

این نوع البوم ها دقیقا مشابه دفتری هستند که صفحات آن ها دارای محفظه های قرارگیری عکس است و شما با ورق زدن خاطرات خود را مرور می کنید.

آلبوم عکس مجموعه ایی از چندین عکس که برای زمان و مناسبت خاصی است که به صورت یک کتابچه در کنار هم قرار گرفته شده اند.

آلبوم های عکس در گذشته

در خانه های ما معمولا آلبوم های زیادی یافت می شود. زمانی که بعد از مدت ها در کنار هم جمع می شویم و یاد روزهای خوش گذشته می کنیم که دلمان می خواهد عکس های خود را در مرنامات مختلف گذشته، ببینیم که این امر رفته رفته سبب می شود تا آلبوم ها پوسته پوسته شده و مانند روز اول مرتب نباشند.

ما می توانیم با خرید آلبوم عکس از آلبوم وحید برترین و بادوام ترین آلبوم را برای خود داشته باشیم؛ تا با هر جابجایی به آن صدمه ایی وارد نشود.

شاید افراد به دلیل وجود موبایل های پیشرفته و دوربین ها فوق حرفه ایی پیش خود گمان کنند که دیگر احتیاجی به داشن آلبوم و یا حتی چاپ عکس نیست. اما تجربه ثابت نموده است که بیشتر فیلم ها و عکس های عروسی که روی فلش یا رم ،قرار یا حافظه های گوشی های هوشمند گرفته اند؛ یا گذشت زمان کیفیت آنها پایین آماده و یا حتی گم شدن ؛ و با یک تصمیم اشتباه تمامی خاطرات از بین می رود.

با چاپ عکس ها و نگهداری آن ها در آلبوم های عکس محکم و بادوام می توانید در هر جایی آن ها را کنار خود داشته باشید.

آلبوم های طرح دیجیتال گالری وحید در استاندارد 10تا 20 برگ قابل سفارش و تولید است.

طرح دیجیتال سفید این نوع مدل از آلبوم های وحید، دارای برگه های سفید و دور نوار هم رنگ جلد آلبوم است. روی برگه ها 5 عدد چسب به صورت ضربدری استفاده شده است.

شما می توانید با بلند کردن چسب هر برگه عکس های خود را روی آن قرار دهید و صحافی کنید.

آلبوم عکس طرح دیجیتال یکی از برترین آلبوم های عکس بوده، و از محبوبیت ویژه ایی برخوردار است که با نام آلبوم های طرح ژورنال و یا شبهه دیجیتال هم معروف است.

اگر بخواهیم چند مورد آلبوم عکس را برای شما نام ببریم . این مدلها عبارتند از

آلبوم عکس سلفونی کیسه ای، آلبوم عکس چسبی، آلبوم عکس فریم دار، آلبوم عکس شومیزی، آلبوم عکس طرح دیجیتال، آلبوم دیجیتال

ما در کارگاه تولیدی خود از اولین آلبوم های طرح ژورنال، اولین آلبوم های شومیزی، پک های تمام چرم سی دی هم رونمایی نموده و آن ها را روانه بازار نموده ایم .

می توانید با مراجعه به سایت و فروشگاه گالری آلبوم وحید با انواع مدل های آلبوم عکس آشنا شده و از بین صدها مدل آلبوم مورد نظر خود را انتخاب نموده و برای خود سفارش دهید. هدف اصلی این مجموعه در این چند سال رضایت کلیه مشتریان بوده است.

آلبوم عکس وحید، چندین نوع از برترین و مقاوم ترین آلبوم های عکس ایران را تولید می کند و یکی از مدعیان این حوزه است. زیرا توانسته با بهره گیری از برترین مواد اولیه برترین آلبوم های عکس را روانه بازار کند.

ویژگی های آلبوم عکس با کیفیت

آلبوم های عکس خوب و با کیفیت دارای جلد مقاوم در برابر ضربه، برگه های ضخیم، استفاده از برترین متریال برای تولید آن استفاده شده باشد.

جلد اصلی آلبوم عکس از مقوای محکم باشد تا به راحتی سبب شکستگی و تاشدگی نشود.

صفحات آلبوم های عکس به صورت دقیق صحافی شده باشد که یکی از موارد بسیار مهم است.

تا بتواند از عکسهایی که داخل آنها استفاده میشود به برترین نحوه ممکن محافظت و نگهداری کند.

جلد اصلی آلبوم عکس از مقوای محکم باشد تا به راحتی سبب شکستگی و تاشدگی نشود.

صفحات آلبوم های عکس به صورت دقیق صحافی شده باشد که یکی از موارد بسیار مهم است.

نحوه ارسال آلبوم عکس وحید

یکی از دغدغه های افرادی که از سایت های فروشگاهی اینترنتی خریداری می کنند. نحوه ارسال و پرداخت محصول خریداری شده خود هستند. پس از انتخاب مدل آلبوم عکس خود از فروشگاه آلبوم عکس وحید می توانید هزینه را به صورت اینترنتی پرداخت کنید. نحوه ارسال برای مشتریانی که در استان تهران سکونت دارند با تیپاکس و الوپیک و برای مشتریان عزیزی که در شهرستان های دیگر سکونت دارند با استفاده از تیپاکس، محصول آن ها به آدرس مدنظر ارسال می شود.

تاریخچه مجموعه گالری آلبوم وحید

گالری آلبوم وحید با هدف ایجاد بستری مناسب برای خرید فروش محصولات مربوطه با عکس در سرتاسر کشور در سال 1385آغاز به کار کرد. این مجموعه به نوعی یک شرکت تولیدی (پیوند)- فروشگاهی است.

کلیه محصولات این فروشگاه در کارگاه تولیدی همین مجموعه (پیوند) تولید و بدون واسطه به مشتریان عرضه می شود.

فروشگاه اینترنتی گالری آلبوم وحید با اخذ مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت، نماد اعتماد الکترونیک، و وزارت فرهنگ و ارشاد نماد رسانه برخط را اخذ نموده. تا به شما این اطمینان خاطر را بدهد که بتوانید با خیالی راحت از این فروشگاه خریدی مطمئن را تجربه کنید.

سیاست و هدف اصلی این مجموعه مشتری مداری و علی الخصوص ارائه برترین محصولات بوده است.

امروزه با یک دهه فعالیت در این زمینه توانسته ایم با تلاش و پشتکار تیم خود به یکی از تولیدکنندگان ایرانی تبدیل شویم و رضایت مشتریان خود را به صورت آنلاین کسب کنیم

منبع: اتاق
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1815

به "خرید بهترین آلبوم عکس عروس داماد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید بهترین آلبوم عکس عروس داماد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید