معرفی جاذبه های گردشگری استان البرز در نمایشگاه تهران

به گزارش مجله کالارنا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز از حضور ویژه این استان در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران اطلاع داد.

معرفی جاذبه های گردشگری استان البرز در نمایشگاه تهران

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز، فخرالدین صابری گفت: بر اساس روال سال های گذشته استان البرز در این نمایشگاه با اختصاص 280 مترمربع در سالن 38 حضوری پررنگ خواهد داشت.

او اضافه کرد: هدف از حضور در این نمایشگاه معرفی آثار ارزشمند تاریخی، طبیعی، فرهنگی و مقاصد گردشگری استان برای بازدیدنمایندگان و عرضه و فروش محصولات صنایع دستی هنرمندان است.

صابری توضیح داد: در این نمایشگاه در حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی رشته هایی همچون چرم، معرق چوب، زیورآلات سنتی، گلیم بافی و... به نمایش در خواهد آمد و هنرمندان آثار خود را در معرض دید عموم قرار خواهند داد و همچنین آثار و جاذبه های ارزشمند استان البرز توسط دفاتر خدمات مسافرتی معرفی می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز اعلام کرد: هم اکنون 70 رشته صنایع دستی در استان البرز به دلیل تنوع اقوام فعال است و 260 کارگاه صنایع دستی و بیش از 5هزار هنرمند صنایع دستی در این زمینه فعالیت می نمایند.

این نمایشگاه از 23 تا 26 بهمن امسال در محل نمایشگاه بین المللی تهران با حضور 31 استان کشور برگزار می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 729

به "معرفی جاذبه های گردشگری استان البرز در نمایشگاه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی جاذبه های گردشگری استان البرز در نمایشگاه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید