مهارت آموزی مددجویان کمیته امداد زمینه رشد اقتصادی آنها را فراهم خواهد کرد

به گزارش مجله کالارنا، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای جم گفت: با توجه به ظرفیت هایی که در کمیته امداد و سازمان فنی و حرفه ای وجود دارد نیازمند هم افزایی و پوشش متقابل در زمینه توانمندسازی مهارتی مددجویان هستیم و به همین دلیل بیش از 200 نفر از مددجویان کمیته امداد شهرستان جم امسال آموزش های مهارتی را فرا می گیرند.

مهارت آموزی مددجویان کمیته امداد زمینه رشد اقتصادی آنها را فراهم خواهد کرد

به گزارش خبرنگاران بوشهر، حسن راضی در نشست با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم با بیان اینکه مددجوی آموزش دیده بیکار نمی ماند،گفت: مددجویان با کسب مهارت شغلی می توانند برای خود شغل ایجاد کرده و در راستا خودکفایی گام بردارند و برگزاری دوره های آموزش فنی و حرفه ای با هدف توانمندسازی مددجویان انجام می شود.

وی آموزش فنی و حرفه ای را گامی مهم برای اشتغال و خودکفایی مددجویان دانست و افزود: نخستین گام برای توانمندی اقتصادی مددجویان اشتغال است و آموزش فنی و حرفه ای زمینه ساز اشتغال پایدار خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد به شمار می آید.

راضی با بیان اینکه تمام آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) رایگان است شرح داد: این فرصت خوبی است که در شهرستان فراهم آمده تا بتوان در راستای توانمند سازی مددجویان کمیته امداد گام های مهمی برداشت.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای جم با تشریح ارائه خدمات آموزشی به مددجویان شرح داد: مرکز آموزش فنی و حرفه ای آمادگی ارائه آموزش های مهارتی در خوشه های صنعت، خدمات، کشاورزی، عمران و دیگر رشته های مهارتی را برای مددجویان کمیته امداد دارا است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم هم توانمندسازی مهارتی و اشتغال مددجویان اولویت مهم کمیته امداد استان بیان کرد و گفت: داشتن گواهی مهارت از سازمان آموزش فنی و حرفه ای از سوی مددجویان، از شروط اصلی برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی در جهت توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای آن ها محسوب می شود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1764

به "مهارت آموزی مددجویان کمیته امداد زمینه رشد اقتصادی آنها را فراهم خواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهارت آموزی مددجویان کمیته امداد زمینه رشد اقتصادی آنها را فراهم خواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید