موافقت کمیته ملی المپیک با اعزام دوباره سهراب مرادی به آلمان

به گزارش مجله کالارنا، کمیته ملی المپیک با اعزام سهراب مرادی به آلمان پیش از حضور در مسابقات سوئیس موافقت کرد.

موافقت کمیته ملی المپیک با اعزام دوباره سهراب مرادی به آلمان

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزارش خبرنگاران، در جلسه روز گذشته کمیته ملی المپیک و داورزنی با فدراسیون وزنه برداری یکی از مباحثی که مطرح شد، بحث اعزام دوباره سهراب مرادی به آلمان بود که مورد موافقت کمیته ملی المپیک نهاده شد. داود باقری نایب رییس فدراسیون در این مورد به خبرنگاران گفت: در جلسه مشترکی که با کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش داشتیم در خصوص ورزشکاران صحبت کردیم که یکی از آنها سهراب مرادی بود. من در این جلسه شرح دادم سهراب مرادی پیش از حضور در مسابقات سوئیس، حتما باید تحت نظر دکتر امینی دست به وزنه گردد و بعد به مسابقات برود. در واقع من به این کار اصرار داشتم و آقای صالحی امیری هم پذیرفت.

او در خصوص زمان رفتن سهراب آلمان نیز گفت: این وزنه بردار ویزا دارد و باید هر چه زودتر به آلمان برود. البته پیشنهاد من این بود همین امروز برود و کارها دارد انجام می گردد. البته این را هم باید بگویم سهراب مرادی طبق پروتکل درمانی پیش می رود و عقب نیست.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات سویس 2 تا 5 آبان برگزار می گردد و سومین مسابقه گزینشی سهراب مرادی محسوب می گردد. البته مرادی که به امتیاز نیاز دارد باید در این مسابقه رکورد مجموع به ثبت برساند.

مرادی در حال حاضر با 1242 امتیاز در رده 66 رنکینگ دسته 96 کیلوگرم واقع شده است. مرادی تمام امتیاز خود را از مسابقات جهانی 2018 کسب نموده و در جام فجر چون وزنه نزد هیچ امتیازی هم به دست نیاورد.

البته مرادی در مسابقات سوییس قرار نیست سنگین کار کند اما از مسابقات گزینشی بعدی او باید برای جبران امتیاز و اینکه بین 8 نفر اول دسته 96 کیلوگرم باشد، با ثبت رکورد بالا امتیاز خوبی بگیرد.

او بعد از مسابقات سوئیس باید برای سه گزینشی دیگر آماده گردد که قهرمانی آسیا 2020 و جام فجر ایران دو مسابقه پیش بینی شده دیگر برای وزنه زدن این وزنه بردار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 366

به "موافقت کمیته ملی المپیک با اعزام دوباره سهراب مرادی به آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت کمیته ملی المپیک با اعزام دوباره سهراب مرادی به آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید