نبود موسوی به تیم لطمه می زند، تیم آسیب شناسی می گردد

به گزارش مجله کالارنا، به گزارش خبرنگاران، هفته نخست رقابت های لیگ متمرکز والیبال در حالی به انتها رسید که تیم سایپا با دو پیروزی و یک شکست به کار خود انتها داد.

نبود موسوی به تیم لطمه می زند، تیم آسیب شناسی می گردد

از پروفایل ما وبلاگ حامد دیدن نمایید.

مصطفی کارخانه سرمربی سایپا در مصاحبه با خبرنگاران درباره برگزاری هفته نخست لیگ متمرکز والیبال گفت: این بهترین روش ممکن برای برگزاری مسابقات بود. بعضی می گویند چرا تهران میزبان شد. باید بگویم تهران پایتخت است، هتل های خوب و سالن های استانداردی دارد. شهری به غیر از تهران نداریم که دو سالن استاندارد با امکانات خوب داشته باشد. خبرنگاران و رسانه نیز حضور دارند و مسابقات را به خوبی پوشش می دهند.

وی تاکید نمود: ما هم مانند تیم های شهرستانی پول هتل پرداخت کردیم و در هتل اقامت داشتیم. همواره در مسابقات ناظر از سوی فدراسیون در سالن رقابت ها حضور دارد اما در این شیوه در بعضی رقابت ها شاهد حضور رئیس فدراسیون، دبیر و سرپرست کمیته رویدادها بودیم. اینها امتیازات خوبی است و مسابقات به شیوه مناسب برگزار گردید.

سرمربی تیم والیبال سایپا در پاسخ به این سوال که آیا فشردگی مسابقات منجر به آسیب دیدگی بازیکنان شده است یا خیر؟ گفت: آسیب دیدگی یک اتفاق است و هر زمان ممکن است رخ دهد. تیم ملی نیز در مسابقات لیگ جهانی با همین فشردگی شرکت نموده است.

کارخانه درباره ادامه برگزاری مسابقات به این شیوه گفت: شرایط کرونا در حال حاضر بسیار خطرناک شده و همه نگران خانواده خود هستند. اصلاً نمی دانیم چه اتفاقی قرار است رخ دهد. روزانه بیش از 400 نفر فوت می شوند. معین نیست مسابقات تعطیل خواهد شد یا خیر. باید منتظر بمانیم. اما این شیوه بهترین شیوه برگزاری لیگ است و نقاط قوت آن بیش از ضعفش بود.

وی درباره شرایط تیم سایپا خاطرنشا: کرد امروز ساعت 16 از بازیکنان تست گرفته خواهد شد و پس از آن تمرینات را شروع می کنیم.

کارخانه با اشاره به باخت سایپا مقابل شهداب یزد گفت: تیم ما ضعف هایی دارد که باید آن را بازسازی کنیم. منتظر هستیم نیم فصل برسد و با حضور مسئولان باشگاه تیم را آسیب شناسی کنیم. باید ضعف های خود را رفع کنیم. البته لیگ سال جاری بسیار سخت است و همه تیم ها باخت دارند.

سرمربی نارنجی پوشان درباره شرایط سیدمحمد موسوی تصری ح کرد: موسوی بازیکن تاثیرگذاری است. زمانی که این بازیکن در تیم حضور ندارد جای خالی اش حس می گردد. تیم را با موسوی بسته بودیم. قطعاً عدم حضور او به تیم لطمه خواهد زد. ظرف یکی، دو روز آینده باشگاه درباره حضور موسوی تصمیم خواهد گرفت.

آیا دوری یک ماهه موسوی از تمرینات به دلیل غضب باشگاه نسبت به این بازیکن است؟ کارخانه در انتها در پاسخ به این سوال گفت: خیر، موسوی به دلیل ابتلا به کرونا مدتی از تمرینات دور بود و دوری او ربطی به این مسائل ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1385

به "نبود موسوی به تیم لطمه می زند، تیم آسیب شناسی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبود موسوی به تیم لطمه می زند، تیم آسیب شناسی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید