نرم افزار گوگل فیت دقت پایین تری نسبت به نرم افزار Apple Health دارد

به گزارش مجله کالارنا، بر اساس اطلاعات منتشر شده نرم افزار گوگل فیت دقت پایین تری نسبت به نرم افزار Apple Health دارد.

نرم افزار گوگل فیت دقت پایین تری نسبت به نرم افزار Apple Health دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران،با پیشرفت فناوری و سیستم عامل های نصب شده روی گوشی های هوشمند، امکانات و نرم افزارهای جدیدی به آن ها اضافه شدند که بعضی از آن ها بسیار کارآمد هستند و می توانند سبک زندگی افراد را کنترل و آن ها را به سمت زندگی سالم راهنمایی نمایند. دو نرم افزاری که به سلامتی و میزان تحرک افراد در طول روز مربوط می شوند و چند سالی است که برای دو سیستم عامل اندروید و ای او اس در دسترس کاربران قرار دارند، نرم افزارهای Google Fit و Apple Health که به طور کامل با گجت های پوشیدنی اپل و شرکت هایی که محصولات اندرویدی فراوری می نمایند همگام سازی می شوند.

این نرم افزارها به کاربر یاری می نمایند تا تمام اطلاعات لازم درباره سلامت خود، رژیم مناسب، شرایط ضربان و حتی میزان اکسیژن خون خود را مشاهده نمایند و کاربران احتیاجی به نصب نرم افزارهای شخص ثالث برای پیدا کردن هر کدام از این موارد نداشته باشند. لازم به ذکر است هر دو نرم افزار Google Fit و Apple Health بدون استفاده از گجت های پوشیدنی نیز قابل استفاده هستند و گوشی می تواند از طریق سنسورهایی که دارد بعضی از اطلاعات سلامتی کاربر را بدست آورد.

دقت بسیار بالای نرم افزار سلامتی اپل

سنسورهای مورد استفاده توسط گوشی برای بدست آوردن اطلاعات مربوط به سلامتی افراد شامل سنسور شتاب سنج، Gps و سنسور سنجش ضربان در بعضی از گوشی ها می گردد. در ادامه قصد داریم مقایسه ای کوتاه بین دو نرم افزار Google Fit و Apple Health داشته باشیم:

نرم افزار Apple Health روی سیستم عامل iOS 8 و گوگل فیت روی اندروید 4 به بالا نصب می گردد. نرم افزار شرکت اپل معیارهای زیادی را برای نمایش اطلاعات مربوط به سلامتی افراد دارد که شامل جنسیت، الگوی خواب، گروه خونی، میزان ورزش، دمای بدن، ضربان قلب، میزان گلوکز، رژیم غذایی و فعالیت های روزانه فرد را مورد آنالیز قرار می دهد.

در عوض نرم افزار گوگل فیت، الگوهای کلی تری را آنالیز می نماید که شامل میزان سرعت، قد، وزن و میزان مسافت طی شده می گردد. به این ترتیب گزارش های نمایش داده شده از شرکت اپل بسیار قابل استنادتر از شرکت گوگل است و شرکت گوگل با آگاهی به این موضوع در حال توسعه نرم افزار سلامتی خود است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1440

به "نرم افزار گوگل فیت دقت پایین تری نسبت به نرم افزار Apple Health دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرم افزار گوگل فیت دقت پایین تری نسبت به نرم افزار Apple Health دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید