نمایشگاه توانمندیهای معلولان در فردوس گشایش یافت

به گزارش مجله کالارنا، به گزارش خبرنگاران، رئیس اداره بهزیستی فردوس در مراسم افتتاح این نمایشگاه هدف از برگزاری را نمایش توانمندیهای معلولین و اینکه معلولیت محدودیت نیست برشمرد و تاکید نمود: دست ساخته های این نمایشگاه نشان می دهد معلولین شهرستان فردوس دارای توانمندیهای بسیار زیادی هستند که در بسیاری از مواقع موجب درآمد زایی آنها نیز شده است.

نمایشگاه توانمندیهای معلولان در فردوس گشایش یافت

حسن خادم توضیح داد: در این نمایشگاه انواع صنایع دستی، دست ساخته های گوناگون، نقاشی، معرق کاری و عروسک در معرض دید بازدید نمایندگان قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش جمعی از مسئولان شهرستان در ادامه از دبیرستان معلولین و مرکز گلهای امام رضا (ع) محل نگهداری دختران کم توان ذهنی بازدید کردند و از نزدیک علاوه بر دلجویی از این عزیزان با فعالیتهای این مراکز آشنا شدند.

خادم رئیس اداره بهزیستی فردوس در این بازدیدها با تشریح اقدامات و فعالیتهای این مراکز به نگهداری بیش از 50 دختر کم توان ذهنی در مرکز گلهای امام رضا (ع) اشاره و از مردم خواست در طی سال باتفاق خانواده هایشان از این مرکز و مراکز مشابه بازدید نمایند.

وی مهمترین احتیاج این دختران معصوم را احتیاج عاطفی برشمرد و تاکید نمود: اغلب این دختران به دلیل نداشتن پدر و مادر احتیاج به محبت دارند.

وی از نقش خیرین شهرستان فردوس درتامین احتیاجهای مالی مراکز خیریه شهرستان تجلیل و اضافه نمود: یارانه ای که با این مراکز تعلق می گیرد به هیچ عنوان قادر به تامین هزینه های این مراکز بخصوص دارو و درمان مددجویان نمی باشد که لازم است مردم همچنان یاری مالی و معنوی به اینگونه مراکز را در صدر برنامه های خود قرار دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 105

به "نمایشگاه توانمندیهای معلولان در فردوس گشایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه توانمندیهای معلولان در فردوس گشایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید