نمایشگاه محصولات دستی عشایر در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

به گزارش مجله کالارنا، به گزارش خبرنگاران، نمایشگاه محصولات دستی عشایر استان چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر یکشنبه در موزه باستان شناسی شهرکرد افتتاح شد.

نمایشگاه محصولات دستی عشایر در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در راستای معرفی توانمندی های عشایر بختیاری در این استان برپا شده است.

بهمن عسگری سوادجوانی ادامه داد: این نمایشگاه به مناسبت دهه فجر در این موزه برپا شده است تا زمینه آشنایی مردم با محصولات دستی عشایر استان فراهم گردد و زمینه برای فراوری صنایع دستی فراهم گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری عنوان نمود: در این نمایشگاه بیش از 100 نمونه محصول دستی زنان عشایر بختیاری شامل گلیم، جاجیم، لباس های محلی و... به نمایش گذاشته شده است.

وی تاکید نمود: برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی نقش مهمی در راستای معرفی دستاورد های حوزه صنایع دستی استان دارد و زمینه فروش محصولات دستی فراهم می گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری عنوان نمود: این نمایشگاه تا روز 22 بهمن در این محل دایر است و علاقمندان می توانند از این نمایشگاه بازدید نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 916

به "نمایشگاه محصولات دستی عشایر در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه محصولات دستی عشایر در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید