نمایشگاه های استانبول 2019 و 2020 (نمایشگاه تویاپ ترکیه)

به گزارش مجله کالارنا، معرفی نمایشگاه های تویاپ در ترکیه:

نمایشگاه های تویاپ ترکیه در 22 بخش فعالیت می کنند. عناوین نمایشگاه هایی که تویاپ در سراسر ترکیه برگزار می کند به شرح زیر است، این نمایشگاه ها علاوه بر استانبول در شهرهای دیگر هم معمولا اجرا می شوند مثلا نمایشگاه صنایع چوبی و مبلمان علاوه بر استانبول در سال 2020 در ازمیر هم اجرا خواهد شد.

نمایشگاه های استانبول 2019 و 2020 (نمایشگاه تویاپ ترکیه)

از سفر با تور استانبول لذت ببرید.

از سفر با تور استانبول لذت ببرید.

فهرست نمایشگاه هایی که تویاپ ترکیه برگزار می کند:

نمایشگاه صنایع چوبی و مبلمان، صنایع بسته بندی، نمایشگاه فناوری های چاپ و تبلیغات، نمایشگاه برق و الکترونیک، صنایع انرژی و ایمنی، صنایع غذای و تکنولوژی های وابسته، لوازم التحریر و اسباب بازی، نمایشگاه کتاب و هنر، نمایشگاه استخراج معدن، لوازم و تجهیزات آن، نمایشگاه ماشین، نمایشگاه پزشکی و سلامت، نمایشگاه فلزات، نمایشگاه دکوراسیون و شیشه و پنجره، نمایشگاه صنایع خودروسازی و صنایع وابسته آن، نمایشگاه پلاستیک و صنایع خرد، نمایشگاه صنایع دفاعی (البته این نمایشگاه در سال 2020 اجرا نخواهد شد.)، نمایشگاه وسایل ورزشی و سرگرمی، نمایشگاه کشاورزی و دامپروری، نمایشگاه منسوجات و پوشاک، نمایشگاه گردشگری و در نهایت نمایشگاه ساختمان و فناوری های مرتبط با آن.

آدرس نمایشگاه های تویاپ در شهرهای مختلف ترکیه:

  • استانبول: مرکز و محل دائمی تشکیل کنگره و نمایشگاه، بیوک چکمجه، استانبول
  • بورسا: مرکز و محل دائمی و نمایشگاه بین المللی بورسا، عثمان قاضی، بورسا
  • آدانا: مرکز دائمی نمایشگاه های بین المللی آدانا، چوکورآوا، آدانا
  • کُنیا: مرکز دائمی نمایشگاه های بین المللی کُنیا، کاراتای، کنیا
  • کایسِری: مرکز دائمی نمایشگاهی کایسِری، مِلیک قاضی، کایسری
  • دیابکر: مرکز دائمی نمایشگاه های بین المللی دیابکر، ینی شهیر، دیابکر
  • اَرزروم: مرکز نمایشگاه هی رجب طیب اردوغان، یاکوتیه، اَرزروم
  • اِسکی شِهیر: مرکز نمایشگاهی اِسکی شِهیر، اودون پازاری، اِسکی شِهیر
  • سامسون: مرکز برگزاری نمایشگاه های سامسون، تکه کوی، سامسون
  • آنتالیا: مرکز برگزاری نمایشگاه های آنفاش،آکسو، آنتالیا
  • ازمیر: مرکز برگزاری نمایشگاه های ازمیر، قاضی امیر، ازمیر
عنوان نمایشگاه های استانبول تاریخ برگزاری نمایشگاه توضیحات مربوط به هر نمایشگاه
نمایشگاه کالا و تجهیزات خواب استانبول 25 تا 28 سپتامبر

3 تا 6 مهر

این نمایشگاه به عنوان تنها نمایشگاه محصولات خواب ترکیه از سال 2014 در حال برگزاری است. این نمایشگاه فرصت مناسبی برای طراحان وتولید کننده ها است تا محصولات خود را معرفی و عرضه کنند. همچنین به عنوان خریدار می توانید از جدیدترین و آخرین طرح ها خرید کنید.
نمایشگاه منسوجات خانگی و دکوراسیون 25 تا 28 سپتامبر

3 تا 6 مهر

اگر در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی خانه فعالیت می کنید یا به این حیطه علاقمند هستید و قصد خرید دارید این نمایشگاه موقعیت خوبی برای شما خواهد بود تا با آخرین طرح ها و مدل ها و بزرگان این صنعت آشنا شوید.
نمایشگاه ISK-SODEX

2 تا 5 اکتبر

10 تا 13 مهرماه

اگر در زمینه صنایع برودتی و انواع پمپ فعالیت دارید، این نمایشگاه را از دست ندهید. بیش از 100 کشور در سال 2018 در این نمایشگاه حضور داشتند و پیشرفته ترین تجهیزات در زمینه هواسازها، چیلرها و... در آن عرضه شد. ساعت شروع این نمایشگاه از 10 صبح تا 19 هست. روز آخر تا ساعت 18:00.
نمایشگاه بین المللی کفش استانبول 2 تا 5 اکتبر

10 تا 13 مهرماه

این نمایشگاه یکی از بزرگترین نمایشگاه ها در صنعت کفش در سطح دنیای است. در این نمایشگاه هرساله تولیدکنندگان کفش از کشورهای مختلفی مثل آلمان، ارمنستان، آذرباربجان، بیروت، آلبانی، بلاروس و... شرکت می کنند. اگر در این زمینه فعالیت می کنید یا علاقمند به دنیای کفش ها هستید بازدید از این نمایشگاه سالیانه استانبول را از دست ندهید.
نمایشگاه Pool Expo

2 تا 5 اکتبر

10 تا 13 مهرماه

این نمایشگاه در زمینه تجهیزات مربوط به سونا، استخر و... فعالیت دارد. هر انچه که در مورد راه اندازی یک مجموعه آبی مانند سونا، استخرو ماساژ مورد نیاز باشد در اینجا خواهید یافت. ساعت شروع و سرانجام این نمایشگاه همه روزه از 10:00 تا 19:00 است. روز آخر تا ساعت 18:00 می توانید بازدید کنید.
نمایشگاه تجهیزات بازی و اسباب بازی 3 تا 6 اکتبر

11 تا 14 مهرماه

این نمایشگاه بهشتی برای بچه ها و عاشقان بازی است. در این نمایشگاه می توانید از آخرین بازی ها و اسباب بازی های این صنعت دیدن و خرید کنید.
نمایشگاه بین المللی هدایای تبلیغاتی استانبول 9 تا 12اکتبر

17 تا 20 مهرماه

همانطور که از اسم نمایشگاه معلوم است، در این نمایشگاه می توانید آخرین محصولات تبلیغاتی مثل لوازم التحریر، لوح ، کیسه های تبلیغاتی و... را مشاهده و خرید کنید و با تولید کنندگان این محصولات آشنا شوید.
نمایشگاه آلومینیوم استانبول 10 تا 12 اکتبر

18 تا 20 مهرماه

نمایشگاه آلومینیوم استانبول، نمایشگاهی تخصصی در حوزه فن آوری های آلومینیوم، ماشین آلات و محصولات مرتبط با آن است. اگر در این صنعت فعالیت می کنید، شرکت در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تان خواهد بود تا با برترین شرکت ها و تولیدکنندگان این صنعت آشنا شوید.
نمایشگاه جواهرات و اشیای قیمتی 10 تا 13 اکتبر

18 تا 21 مهرماه

ترکیه در صنعت طلا و جواهر در میان لیست کشورهای برتر واقع شده است. این نمایشگاه همچنین یکی از معروفترین نمایشگاه های طلا و جواهر در سطح دنیای است.
نمایشگاه تکنولوژی صنایع چوب

12 تا 16 اکتبر

20 تا 24 مهرماه

در این نمایشگاه در استانبول، با تجهیزات پیشرفته و مدرن در زمینه صنایع چوبی آشنا خواهید شد. ابزارهای دستی یا اتومات در زمینه برش و... ساعات بازدید10:00 تا 19:00 و روز آخر از ساعت 10 صبح تا 18:00 است.
نمایشگاه محیط زیست و فن آوری محیط زیست 17 تا 20 اکتبر

25 تا 28 مهرماه

در این نمایشگاه آخرین تحولات و نوآوری های محیط زیستی، فناوری های زیست محیطی پایدار و محصولات سازگار با محیط زیست معرفی می شوند.
نمایشگاه صنایع بسته بندی اوراسیا

23 تا 26 اکتبر

1 تا 4 آبان ماه

برای 25 اُمین بار است که این نمایشگاه دراستانبول برگزار می شود. این نمایشگاه موقعیت خوبی برای فعالین در زمینه محصولات غذایی و نوشیدنی است که می توانند در آن از آخرین مدل های بسته بندی و تکنولوژی های بسته بندی دیدن کنند. طبق روال ساعات بازدید از 10:00 تا 19:00 و در روزآخر از ساعت 10:00 تا 18:00 است.
نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی استانبول

23 تا 26 اکتبر

1 تا 4 آبان ماه

از مواد خوراکی مانند آرد، شیرینی و شکلات گرفته تا صنایع غذایی مرتبط با گوشت می توانند در این نمایشگاه تجهیزات مورد نیاز خود را بیابند و با آخرین تکنولوژی های صنایع غذایی آشنا شوند. تکنولوژی بسته بندی و فیلینگ نیز در این نمایشگاه عرضه می شود. نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی استانبول بیش از 20 بار تاکنون اجرا شده است.
نمایشگاه مواد دارویی آرایشی و بهداشتی 24 تا 26 اکتبر

2 تا 4 آبان ماه

در این نمایشگاه آخرین محصولات آرایشی و بهداشتی ارائه می شود. در این نمایشگاه برندهای معتبر از کشورهای مختلف محصولات خود را ارائه می دهند.
نمایشگاه حیوانات خانگی 31 اکتبر تا 3 نوامبر

9 تا 12 آبان ماه

در این نمایشگاه محصولات مرتبط با حیوانات خانگی از برندهای داخلی ترکیه و برندهای دنیای به فروش می رسند.
نمایشگاه هنر در استانبول 2 تا 10 نوامبر

11 تا 19 آبان ماه

برای کسانی که آثار هنری را در سراسر دنیا دنبال می کنند و به خصوص دانشجویان رشته هنر یا علاقمندان به فلسفه هنر این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی است تا در جریان آخرین اطلاعات در زمینه هنر قراربگیرند. ساعات بازدید این نمایشگاه کمی با دیگر نمایشگاه های استانبول متفاوت است. در روزهای عادی هفته به جز شنبه و یکشنبه می توانید از ساعت 11:00 تا ساعت 20:00 بازدید انجام دهید. روزهای شنبه، یکشنبه و روز اخر نمایشگاه 11:00 تا 19:00 هست.
نمایشگاه کتاب استانبول

2 تا 10 نوامبر

11 تا 19 آبان ماه

نمایشگاه کتاب استانبول بیش از 38 سال است که هرساله در استانبول برگزار می شود. این نمایشگاه با همکاری انجمن ناشران ترکیه در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی تویاپ برگزار شده و بهشتی برای دوستداران کتاب است. در این نمایشگاه امکان خرید انواع کتاب از انتشارات داخلی و خارجی وجود دارد. علاوه بر آن روزانه برنامه های متنوعی با موضوعات فرهنگی، ادبیات و... اجرا می شود.
نمایشگاه فناوری پوشش صنعتی 7 تا 9 نوامبر

16 تا 18 آبان ماه

این نمایشگاه در استانبول مرتبط با فناوری های صنایع خودرو، راه آهن، کشتی سازی، صنعت حمل و نقل هوایی، تجهیزات گرمایش و سرمایش و... است.
نمایشگاه گل استانبول

14 تا 16 نوامبر

23 تا 25 آبان ماه

در این نمایشگاه بین المللی، محصولات کشاورزی، باغبانی، جنگلداری و پرورش گل و گیاه به نمایش و فروش گذاشته می شود. نمایشگاه گل استانبول از سال 2006 هرساله با هدف توسعه اقتصاد کشاورزی و باغبانی در استانبول برگزار می شود.
نمایشگاه لباس عروس و مجلسی استانبول 19 تا 21 نوامبر

28 تا 30 آبان ماه

در این نمایشگاه امکان مشاهده و خرید آخرین طرح های لباس عروس و مجلسی برای شما وجود دارد.
نمایشگاه کفش و چرم استانبول 19 تا 21 نوامبر

29 آبان تا 2 آذرماه

این نمایشگاه یک نمایشگاه بین المللی است که شما در آن امکان ملاقات با تولیدکنندگان صنعت چرم و کفش را از کشورهای مختلف خواهید داشت.
نمایشگاه محصولات اپتیک و چشم پزشکی 21 تا 24 نوامبر

30 آبان تا 3 آذرماه

در این نمایشگاه می توانید از آخرین مدل های قاب های عینک، لنز، محصولات مرتبط با بینایی سنجی و... دیدن کنید.
نمایشگاه پلاست اوراسیا

4 تا 7 دسامبر

13 تا 16 آذرماه

این نمایشگاه بین المللی، بزرگترین نمایشگاه صنعت پلاستیک در دنیاست. نمایشگاه پلاست اوراسیا هر ساله با همکاری PAGEV (بنیاد صنعت پلاستیک ترکیه) در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی تویاپ استانبول برگزار می شود. در این نمایشگاه شرکت ها از کشورهای مختلف آخرین دستاوردها و محصولات خود در زمینه ماشین آلات تولید پلاستیک، مواد شیمیایی و موادخام، ماشین آلات و صنایع کمکی، تجهیزات گرما، روش های بازیافت مواد پتروشیمی و... را به نمایش می گذارند.
نمایشگاه بین المللی نخ و الیاف ترکیه

27 تا 29 فوریه

8 تا 10 اسفندماه

دومین نمایشگاه بین المللی نخ و الیاف ترکیه در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی تویاپ استانبول برگزار می شود. این نمایشگاه فرصت مناسبی برای گردهمایی بزرگان صنعت نساجی است. در این نمایشگاه خریداران و فروشندگان در زمینه صنعت نساجی از سراسر دنیا می توانند باهم ملاقات کنند.

چطور به محل نمایشگاه های تویاپ استانبول برویم؟

اکثر نمایشگاه های استانبول توسط تویاپ و در محل دائمی نمایشگاه های استانبول تشکیل می شوند. این مرکز در منطقه بیوک چکمجه استانبول واقع شده است.

محل برگزاری نمایشگاه های تویاپ ترکیه روی نقشه

منبع: وبسایت رسمی نمایشگاه های ترکیه با نام Tuyap

اگر اطلاعات بیشتری نیاز دارید، با کلیک روی یکی از آیکون های زیر مستقیما با همکاران ما در ترکیه تماس بگیرد.

برای بازدید از این جاذبه، در

با خبرنگاران همسفر شوید.منبع: دالاهو
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 569

به "نمایشگاه های استانبول 2019 و 2020 (نمایشگاه تویاپ ترکیه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه های استانبول 2019 و 2020 (نمایشگاه تویاپ ترکیه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید