هتل بان چکدی پاتایا

به گزارش مجله کالارنا، در یک نقطه آرام واقع شده است و اتاق خواب ها برای گروه های خانوادگی بزرگ تر یا دو خانواده ایده آل هستند . محیط آرام و آرام شما به این معنی است که استراحت یک استراحت است , اما شما تنها چند متر از برخی رستوران های باهوش و فقط 250 کیلومتر از ساحل استقبال می کنید . ویلا به تازگی نوسازی گردیده است . دکوراسیون داخلی احساس گرمی به آن می دهد در حالی که استخر شنا نمک و جکوزی در استخر فقط منتظر خنک کردن شما هستند .

هتل بان چکدی پاتایا

یک منطقه بارانی در فضای باز است و استخر دارای یک ویژگی آب فیل سنگی کوچک است و این صدای آرامش بخش اغلب تنها صدایی است که شما هنگام نشستن بر روی تراس گرد و فشرده می شنوید. این منطقه شامل یک میز و جایگاه حصیری برای نشستن بر روی مردم است. کف مرمر با تراس ترکیب می گردد تا یک مکان آرام ایجاد کند. یکبار داخل در جلویی شما مستقیم به فضای زنده ای که دارای تهویه هوای خنک نماینده و پنکه سقفی است می روید. پشت منطقه استراحت راحتی یک فضای آشپزخانه مدرن و کاملا ً مجهز به بار صبحانه وجود دارد.

ضیافت های رسمی بیشتری را می توان در میز غذاخوری مرمری انجام داد. پنج اتاق خواب دو خوابه در کل دارای تهویه هوا و خواب هستند. خیلی خوب تزیین گردیده اند و راحت هستند. سه نفر از آن ها حمام اختصاصی دارند و دو اتاق خواب پشت آن یک حمام دارند. همچنین یک حمام مشترک در منطقه زنده وجود دارد. به بیت توصیه می نماید که در یک موقعیت راحت قرار بگیرد تا فقط به سمت ساحل برود. بارها و رستوران های زیادی همراه با ساحل و دعوت ساحل باید به طور منظم از نورم دیدن نمایند. مراکز خرید عمده و سوپر مارکت های بین المللی کم تر از یک دقیقه رانندگی می نمایند در حالی که مرکز شهر با نشاط با فرصت های بی شماری برای خرید , خوردن , نوشیدن و زندگی شبانه می تواند در عرض 5 دقیقه به دست آید. در کل این ویلا ترکیب کاملی از محیط صلح آمیز و دسترسی آسان به بسیاری از امکانات است. دو منطقه جلوی ویلای خیلی وقت شما را میگیره.

استخر شنای خصوصی دارای جکوزی و جکوزی می باشد و تراس بزرگ و جذابی دارد که روی جایگاه چهار قرار گرفته است. پنج اتاق خواب , سه تا حمام اختصاصی دارند. این شامل سوئیت ارباب با وان حمام جذاب. دو اتاق خواب بزرگ یک حمام دارند و بزرگ تر از این شامل تلویزیون صفحه تخت و مبل بزرگ است. همچنین مجموعه ای از دره ای پاسیو است که از طریق آن حمام بیرونی و استخر شنا قرار دارند.

منطقه زندگی باز شما شامل یک قسمت استراحت با دو کاناپه بزرگ روی صفحه تلویزیون است. منطقه مدرن آشپزخانه همه چیز لازم برای سرو غذا خوردن در بار صبحانه یا غذای کامل را در میز غذاخوری در منطقه غذاخوری شما ارائه می دهد. تمام نواحی دارای تهویه هوا و پنکه سقفی هستند و wi fi نیز کاملا ً در دسترس است. فضای آرام این ویلا به شما حریم خصوصی و آرامش آرامش می دهد وقتی که شما آن را می خواهید , اما دسترسی آسان به قسمت های شلوغ این منطقه مشهور و امکانات عالی آن.

انتشار: 26 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 14

به "هتل بان چکدی پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل بان چکدی پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید