هتل های طرف قرارداد با آموزش و پرورش برای فرهنگیان

به گزارش مجله کالارنا، بیش از این ها باید برای این قشر همواره در صحنه کوشش گردد و یکی از گام های اساسی برای برطرف خستگی و ایجاد اوقات فراغت برای فرهنگیان، فراهم آوردن اقامتگاه ها و هتل هایی است که بتوانند در آن ها اقامتی با کیفیت داشته باشند و کم و کاستی را در سفر احساس ننمایند. حق مسلم هر معلم و کارمندی در بدنه فرهنگی کشور این است که در روزهای تعطیل و وقت مسافرت، کمی ذهن شان را از دغدغه های آموزشی خالی نمایند و فضایی آرام را برای تازه کردن خود تجربه نمایند. برای این که بهتر بتوانیم در این گام مهم این قشر مهم را همراهی کنیم، امروز به معرفی هتل های طرف قرارداد با آموزش و پرورش کشور می پردازیم و آن ها را تک به تک معرفی می کنیم.

هتل های طرف قرارداد با آموزش و پرورش برای فرهنگیان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

هتل فرهنگیان تبریز

تبریز با تمام زیبایی هایش در غرب کشور یکی از میزبانان فرهنگیان از سراسر کشور است. این هتل 3 ستاره در تمام مدت سال و 4 فصل سال پذیرای فرهنگیان کشور است. واحدهای اقامتی هتل فرهنگیان در تبریز از با کیفیت ترین اماکنی است که کارمندان و معلمان آموزش و پرورش کشور در اختیار دارند. تصویه هوای مطبوع و خدمات خانه داری در این هتل از ویژگی هایی است که به دفعات از طرف مسافران فرهنگی آن شنیده شده است. هتل فرهنگیان تبریز در بلوار آزادی این شهر و در خیابان شهید جدیری جنوبی قرار گرفته است. گفتنی است که این هتل در کنار استخر آبادگران قرار گرفته است و کسانی که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به راحتی از هتل با کمی پیاده روی از این مجموعه ورزشی استفاده نمایند.

هتل فرهنگیان گلستان

به حق گلستان یکی از زیباترین شهرهای شمالی ایران است و طبیعت بکر و مردمی مهربان دارد که همواره حس خوش آمد گویی را به مسافران این شهر القا می نمایند. هتل فرهنگیان این شهر نیز بیش از پیش میزبان قشر فرهنگی کشور است و از هتل های طرف قرارداد با آموزش و پرورش به حساب می آید. از آن جایی که مانند باقی شهرهای ایران، گلستان نیز از پتانسیل بالایی چه از لحاظ آب و هوایی و چه از نظر جاذبه های گردشگری دارد، فرهنگیان محترم می توانند برای گذراندن اوقات فراغت در این شهر به هتل ویژه خودشان یعنی هتل فرهنگیان گلستان بروند و از واحدهای اقامتی این هتل استفاده نمایند. این هتل از فضایی آرام و کادر مجرب برخوردار است و برای صرف غذا نیز می توانید از سالن غذاخوری آن و از غذاهای خوشمزه منوی آن لذت ببرید.

هتل آپارتمان فرهنگیان قزوین

اگر فرهنگی هستید و برای سفر به شهر قزوین برنامه دارید، بهتر است هتل آپارتمان فرهنگیان قزوین را گوشه ذهن خود داشته باشید. درب این هتل آپارتمان به روی تمام مسافران شهر قزوین باز است اما اگر فرهنگی باشید و کارت شناسایی به همراه داشته باشید می توانید از تخفیفات ویژه آن بهره ببرید و از اقامت خود در این هتل لذت ببرید. این هتل آپارتمان شامل 7 طبقه است که حسینیه بزرگی برای اجرای مراسم مذهبی در طبقه هفتم این هتل قرار گرفته است.

هتل فرهنگیان سنندج

سنندج، مهد فرهنگ و تمدن ایران هم از جمله شهرهایی است که هتل فرهنگیان دارد و میزبان مشتاق فرهنگیان از سراسر کشور است. پاکیزگی و نظم از ویژگی های هتل فرهنگیان سنندج است و برای بسیاری که می خواهند به همراه خانواده شان در مکانی امن از لحاظ بهداشتی و رفاهی قرار بگیرند، این هتل می تواند یکی از گزینه های مناسب باشد. ساعت تحویل اتاق در این هتل راس ساعت 14 هر روز انجام می گردد و زمان تحویل واحد اقامتی تان در ساعت 12 ظهر انجام می گردد. هزینه اقامت برای بچه ها زیر دو سال در هتل فرهنگیان سنندج رایگان است.

هتل فرهنگیان زنجان

برای رسیدن به این هتل در شهر زنجان، کافی است که خود را در مسیری که به اول جاده گاوازنگ وصل می گردد قرار دهید و بعد به سراغ خیابان اول غربی بروید و بعد از آن به شهرک کارمندان برسید. این هتل به نام مرکز آموزشی، رفاهی فرهنگیان زنجان نیز معروف است که البته به محض مشاهده سر در آن می توانید این نام را ببینید. واحدهای اقامتی هتل فرهنگیان زنجان با بالاترین کیفیت آماده ارائه خدمات به مسافران و فرهنگیانی است که به شهر زنجان سفر می نمایند.

مجموعه ورزشی هتل آساره

به تهران که بیایید، کافی است خود را به خیابان آزادی برسانید تا درست رو به روی دانشکده دامپزشکی خیابان زارع، پلاک 1، این مجموعه فوق العاده را ببینید. هتل آساره که هتل های طرف قرارداد با آموزش و پرورش کشور است، امکاناتی همچون استخر، مجموعه آبی، باشگاه بدنسازی، فیتنس و سالن بیلیارد را دارا است.

هتل سنتی نیایش در شیراز

سه راه نمازی به طرف حرم مطهر شاه چراغ صندلی این هتل سنتی و زیبا است که درب هایش همواره به روی مسافران شیراز به ویژه فرهنگیان کشور باز است. یکی از ویژگی های خانه های سنتی شیراز که هتل سنتی نیایش هم یکی از این خانه ها است این است که رنگ سبز در ساختار آن ها صندلی ویژه ای دارد و هتل سنتی نیایش نیز از این قاعده مستثنی نیست. این هتل سنتی در یکی از آرام ترین محله های شیراز قرار گرفته است که به خاطر ساختار سنتی و پر از کوچه اش، خالی از هر گونه رفت و آمد اتومبیل تا شعاع 150 متری محله است.

اقامتگاه سنتی ملک التجار (هتل سنتی ملک التجار)

اصفهان نصف دنیا و اقامتگاه سنتی ملک التجار، ایده آل ترین اماکنی هستند که در کنار هم آسایش و رفاه را برای مسافران و فرهنگیان فراهم آورده اند. اقامتگاه سنتی ملک التجار نیز از هتل های طرف قرارداد با آموزش و پرورش کشور است که در طول 24 ساعته شبانه روز در 7 روز هفته آماده ارائه خدمات به فرهنگیان کشور است. فضای این هتل کاملا سنتی است و منوی رستوران سنتی این اقامتگاه نیز یکی از دلچسب ترین قسمت های اقامت در اقامتگاه سنتی ملک التجار است.

هتل پارس کرمان

هتلی 8 طبقه در بلوار جمهوری اسلامی شهر کرمان که درست در کنار چهارراه فرهنگیان نیز قرار گرفته است و آماده پذیرایی از فرهنگیان محترم کل کشور است. فضای سبز هتل از زیباترین ویژگی های این هتل 8 طبقه است و در واحدهای اقامتی آن نیز برای تمام مسافران و فرهنگیانی که به شهر کرمان سفر می نمایند تمام امکانات لازم محیا شده است.

منبع: الی گشت
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1174

به "هتل های طرف قرارداد با آموزش و پرورش برای فرهنگیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های طرف قرارداد با آموزش و پرورش برای فرهنگیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید