هروی: نتایج کانادا نشان داد با هم باشیم پیروز تریم، پیگیر اعزامم نشدم

به گزارش مجله کالارنا، سرمربی تیم ملی کاراته با بیان اینکه حضور در رقابت های لیگ جهانی سری آ در کانادا جزو برنامه های فدراسیون نبود، گفت: به همین دلیل من نیز پیگیر کارهای مربوط به اعزامم نشدم.

هروی: نتایج کانادا نشان داد با هم باشیم پیروز تریم، پیگیر اعزامم نشدم

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

شهرام هروی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره عملکرد نمایندگان کاراته ایران در لیگ جهانی سری آ به میزبانی کانادا، اظهار کرد: ابتدا به همه نفرات تیم خسته نباشید بگویم. حضور در این مسابقات بدلیل هزینه بالا و مسافت زیاد از برنامه های فدراسیون نبود اما چند کاراته کا خودشان پیگیر دریافت ویزا و حضور در این مسابقات شدند و در نهایت توانستند راهی کانادا شوند. به هر حال حضور در این مسابقات خوب بود و بچه ها توانستند امتیازات خوبی را در راه افزایش امتیاز سهمیه المپیک کسب نمایند.

سرمربی تیم ملی کاراته اضافه کرد: جهت سختی برای کسب سهمیه المپیک در پیش داریم و تا انتها سال 98 باید در 10 رویداد بین المللی حاضر شویم تا در نهایت امتیازات لازم را برای حضور در المپیک بدست بیاوریم.

وی درباره علت غیبتش در این مسابقات و اعزام تیم بدون سرمربی به کانادا، گفت: مهمترین پیغام حضور این نفرات در کانادا این بود که اگر بصورت تیمی کار کنیم و بصورت تیم اعزام شویم می توانیم به نتایج خوبی برسیم. کسب این نتایج بیش از پیش نشان داد وقتی با هم باشیم به موفقیت هم می رسیم.

هروی اظهار داشت: همانطور که گفتم حضور در این مسابقات در برنامه های فدراسیون نبود و من نیز به همین دلیل پیگیر اعزام نشدم و دنبال دریافت ویزا نرفتم. تعدادی از بچه ها دوست داشتند راهی این رقابت ها شوند و با هزینه شخصی خودشان و همچنین یاری فدراسیون راهی این رقابت ها شدند. جهت دشواری در پیش داریم و خوشبختانه همه نفراتمان از انگیزه و روحیه خوبی برای کسب موفقیت برخوردارند. امیدوارم در نهایت بتوانیم به اهدافی که داریم برسیم و شاهد موفقیت بیش از پیش کاراته ایران باشیم.

وی در انتها درباره برنامه های پیش روی تیم ملی کاراته نیز گفت: اواخر تیر ماه مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش داریم و بعد از آن نیز راهی لیگ جهانی در ژاپن خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 354

به "هروی: نتایج کانادا نشان داد با هم باشیم پیروز تریم، پیگیر اعزامم نشدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هروی: نتایج کانادا نشان داد با هم باشیم پیروز تریم، پیگیر اعزامم نشدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید