بازی محبت آمیز امیدهای ایران با استرالیا هدیه ای دیگر از قطر

به گزارش مجله کالارنا، رایزنی هایی انجام شده تا تیم فوتبال امید ایران دیدار محبت آمیز ای با استرالیا در قطر برگزار کند.

بازی محبت آمیز امیدهای ایران با استرالیا هدیه ای دیگر از قطر

با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، راهنمایی تیم فوتبال امید کشورمان به حمید استیلی سپرده شد و برنامه های این تیم در حال اجرا است. طبق آخرین هماهنگی های اجرا شده، قطری ها میزبان اردوی آماده سازی تیم المپیک استرالیا هستند و ازهمین رو پیشنهاد برگزاری بازی محبت آمیز با این تیم نیز به فدراسیون فوتبال ایران ارائه شده است.

هماهنگی برگزاری دیدار محبت آمیز با استرالیا پس از پاسخ فدراسیون فوتبال ایران و کادرفنی تیم امید، از سوی قطری ها صورت گرفت تا شاگردان حمید استیلی برای برگزاری بازی محبت آمیز با این تیم راهی دوحه شوند.

فدراسیون فوتبال قطر سال گذشته نیز میزبان بازی محبت آمیز تیم ملی با ونزوئلا، اردوی پیش از جام ملت ها و همچنین تورنمنتی برای تیم امید بود که هزینه ای را برای فدراسیون فوتبال ایران به دنبال نداشت. اکنون نیز فدراسیون فوتبال در صورت نهایی شدن دیدار محبت آمیز امیدها با استرالیا هزینه ای جز پرواز رفت و برگشت به دوحه پرداخت نخواهد کرد و تمام هماهنگی های این بازی را قطری ها انجام خواهند داد.

در حال حاضر لیست بازیکنان تیم امید به شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان ارسال شده تا در صورت موافقت، کارهای مربوط به ویزا انجام شود. در صورت نهایی شدن این بازی، ملی پوشان امید کشورمان آدینه راهی دوحه خواهند شد و روز دوشنبه با استرالیا بازی خواهند کرد. بامداد سه شنبه نیز تیم به تهران بازمی شود تا بازیکنان در اختیار باشگاه ها قرار بگیرند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 408

به "بازی محبت آمیز امیدهای ایران با استرالیا هدیه ای دیگر از قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی محبت آمیز امیدهای ایران با استرالیا هدیه ای دیگر از قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید