هزینه کاشت مو چقدر است؟

به گزارش مجله کالارنا، اگر شماهم جزء افرادی هستید که ریزش های شدید را در موهای خود تجربه میکنید و از درمان های مختلف بی نتیجه مانده اید باید بدانید که بهترین روش برای شما عزیزان استفاده از کاشت مو طبیعی می باشد تا این درمان بدون نیاز به جراحی منجر به رشد طبیعی موهای شما به صورت طبیعی و دائمی شود.

هزینه کاشت مو چقدر است؟

به گزارش گروه بازرگانی خبرنگاران، اگر شماهم جزء افرادی هستید که ریزش های شدید را در موهای خود تجربه میکنید و از درمان های مختلف بی نتیجه مانده اید باید بدانید که بهترین روش برای شما عزیزان استفاده از کاشت مو طبیعی می باشد تا این درمان بدون نیاز به جراحی منجر به رشد طبیعی موهای شما به صورت طبیعی و دائمی شود.

کاشت مو روشی پیروز در جهان است که بدون نیاز به جراحی و بی هوشی درمان ریزش شدید موها را انجام میدهد ، این روش برای درمان نیازمند فولیکول موهای خود فرد می باشد بنابراین شرط انجام کاشت مو طبیعی این است که افراد بانک مویی قوی را داشته باشند.

کاشت مو چیست ؟

برای انجام کاشت مو افراد باید به کلینیک های تخصصی کاشت مو مراجعه کنند تا درمان را به صورت تخصصی انجام دهند که انتخاب کلینیک نیز یک فاکتور مهم در نوع درمان و نتیجه گیری درمان می باشد.

برای انجام این روش ابتدا متخصص به برسی نوع ریزش و مقدار آن میپردازد و سپس با بررسی بانک مو معین میسازد که فرد بانک موی قوی دارد و یا خیر و چه مقدار برداشت و چه مقدار کاشت برای شخص کافی می باشد و سپس بر این اساس فرایند درمان را برنامه ریزی کرده و بر مبنای آن درمان را پیش میبرد ، در جلسه درمان نیز با توجه به انتخاب روش انتخاب کاشت مو ، مقدار مورد نیاز فولیکول ها بر اساس دستگاه روش کشت مو برداشت میشود و سپس بر نقاط خالی از موی سر فرد کاشته میشود که این درمان به وسیله بی حسی موضعی انجام میگیرد و فرد دردی را در زمان درمان خود حس نخواهد کرد .

روش های رایج و سنتی کاشت مو

کاشت مو به روش fut

در این روش نوار باریکی که دارای حداکثر 2 سانتی متر عرض و 25 سانتی متر طول می باشد از پس سر فرد بیمار استخراج می شود و پس از آن پوست نواحی پشت سر با کمی کشش به هم رسانیده می شود و سپس توسط تیم کاشت بخیه زده می شود پس از جدا سازی فولیکول ها ، فولیکول های به دست آمده به کمک بی حسی موضعی بر نقاط خالی از موی سر کاشته میشوند ، این روش به علت برداشت پوست سر و بخیه آن ها سبب ایجاد اسکار بر پشت سر میشود که ظاهر سر افراد را تحت تاثیر قرار داده و میتواند موجب کاهش اعتماد به نفس در افراد شود و به علت برداشت محدود شاهد رشد پر تراکم موها نخواهیم بود.

کاشت مو به روش fit

این روش از کاشت مو به وسیله پانچ گرافت ها را برداشت میکند ، اما همین برداشت به صورت غیر اصولی بوده و سبب خالی شدن مو در پشت سر میشود و برداشت محدودی را نیز دارد که سبب کم پشتی موهای کاشته شده می باشد و ریسک درمان بالایی را دارد و نیازمند تکرار جلسات درمانی می باشند و به همین خاطر روش پیشنهاد شده ای نمی باشد .

کاشت مو به روش سوپر کاشت کلینیک رنسانس

کاشت مو به روش سوپر کاشت کلینیک رنسانس آخرین روش ارائه شده کاشت مو می باشد ، این روش در حال حاضر بهترین روش کاشت مو می باشد چرا که توانسته است ضعف های روش های قبل را از بین ببرد و نتایج فوق العاده درمانی را به همراه داشته باشد.

تکنیک سوپر کاشت مو تنها در کلینیک تخصصی رنسانس انجام می شود چرا که این روش اصولی نیازمند تجهیزات حرفه ایی و متخصصین ماهر در این زمینه می باشد

متخصص پس از بررسی شرایط فرد مانند مقدار ریزش و مقدار مورد نیاز برداشت گرافت و مقدار مورد نیاز کاشت فولیکول ، طراحی کاشت و کاشت جلوی سر فرد را نیز آماده میکند تا در زمان اجرای درمان کاشت مو به همین صورت پیش رود.

در جلسه اجرای کاشت مو به روش سوپر کاشت کلینیک رنسانس ابتدا متخصص ناحیه برداشت را به وسیله بی حسی موضعی بی حس میکند سپس برداشت فولیکول به وسیله سوزن های ریز این دستگاه انجام میگیرد که مقدار برداشت سه برابر سایر روش ها بوده و برداشت به صورت کاملا تصادفی می باشد تا ظاهر پشت سر افراد را تحت تاثیر منفی خود قرار ندهد .

پس از برداشت ، ناحیه کاشت نیز به وسیله بی حسی موضعی بی حس میگردند و فولیکول ها به صورت تصادفی کاشت میشوند .

نتایج درمان در سوپر کاشت مو

کاشت مو به روش کاشت سوپر کاشت برخلاف سایر روش ها درمانی قابل پیشبینی دارد و نتایج آن از 4 ماه اول پس از درمان قابل رویت می باشند ، رشد موها در این روش علاوه بر سرعت بالا دارای تراکم بالا می باشد و شاهد پر پشتی موها خواهیم بود و ظاهری کاملا طبیعی را بر موهای فرد ایجاد میکند و هیچ ظاهر غیر طبیعی را مانند روش های قبل برای افراد ندارد.

سن کاشت مو

یکی از مهم ترین مسائل کاشت مو مدت زمان آن است. بهترین سن برای کاشت مو 23 سال به بالا است. به افراد پایین تر از این رده سنی توصیه می شود تا کامل شدن فرایند ریزش موها صبر کنند و یا از روش های تقویت مو و جایگزین مانند PRP، مزوتراپی، ترمیم مو و ... استفاده کرده و پس از آن برای کاشت مو اقدام کنند.

در کاشت مو که از ناحیه پشت سر مو برای پیوند برداشت انجام می شود، اگر ریزش مو هنوز کامل نشده باشد، ممکن است با برداشتن مو از آن ناحیه برای کاشت مو و ریزش آن ناحیه فرد دچار مشکل شود. موها باید از بخشی از سر برداشته شوند که هرگز دچار ریزش نمی شوند.

بهترین کلینیک کاشت مو

مهم ترین قدمی که افراد برای انجام درمان کاشت مو باید بردارند انتخاب کلینیک کاشت مو می باشد ،کلینیک کاشت مو باید علاوه بر رعایت کلیه استاندار های لازم دارای بهترین تجهیزات و دستگاهای کاشت مو و بهترین روش کاشت مو و بهترین متخصص در این زمینه باشد ، یکی از کلینیک های تخصصی کاشت مو در این کلینیک تخصصی رنسانس می باشد که با رعایت کلیه این اصول و انجام کاشت مو به روش سوپر کاشت توانسته است بهترین نتایج را برا افراد داشته باشد و یک پیشنهاد عالی برای کلیه افراد در ایران قرار گیرد.

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو روشی است که نیازی به جراحی ، خونریزی و بخیه ندارد تنها به وسیله پیوند فولیکول های مو خود شخص بر ناحیه ابرو میتوان شاهد رشد ابروها به صورت طبیعی و دائمی شد ، این روش تخصصی نیز نیازمند کلینیک های تخصصی کاشت مو می باشد تا به وسیله متخصص و دستگاهای مخصوص درمان برای افراد انجام شود .

روش های درمان کاشت ابرو

کاشت ابرو روش های درمان مشابه با کاشت مو دارد به این صورت که روش ها و دستگاهای کاشت مو میتوانند درمان کاشت ابرو را به ثمر برسانند اما با تخصص و مهارت بالاتر متخصص ، چرا که کاشت ابرو نیازمند مهارت و ظرافت بالایی بوده و ریسک درمانی در آن بالا می باشد بنابراین باید بهترین روش تحت متخصصی ماهر انجام گیرد تا درمانی بی نقص و صحیح را به همراه داشته باشد .

پس از روش های رایج کاشت مو مانند روش fut,fit نیز میتوان برای کاشت ابرو استفاده کرد اما ریسک بسیار بالایی را برای درمان ابرو خواهند داشت و توصیه میشد تا افراد بهترین روش کاشت مو یعنی کاشت سوپر کاشت را برای درمان کاشت ابرو انتخاب کنند .

کاشت ابرو ، سوپر کاشت کلینیک تخصصی رنسانس

در کاشت ابرو به روش سوپر کاشت ، متخصص بعد از بررسی های لازم اقدام به برداشت فولیکول ها با کمک بی حسی موضعی میکند و فولیکول ها را به وسیله سوزن های ریز دستگاه برداشت میکند ، سپس متخصص با بی حسی ناحیه ابرو فولیکول ها را با دقت و مهارت بسیار بالا ، لا به لای تار ابرو ها میکارد این مرحله نیازمند دقت بسیار بالایی می باشد تا آسیبی به ابروهای طبیعی فرد نرسد و خط رویش ابرو و حالت زیبایی نیز برای رشد آن ها در نظر گرفته شود که قطعا مهارت بالایی را می طلبد .

بهترین کلینک کاشت ابرو

همانطور که گفته شد بهترین روش برای درمان کاشت ابرو استفاده از روش سوپر کاشت مو می باشد و این روش تخصصی تنها در برخی از کلینیک های حرفه ایی موجود است و به علت ظرافت بالای کاشت ابرو این روش نیازمند متخصص حرفه ایی می باشد که در حال حاضر انتخاب کلینیک تخصصی رنسانس یک انتخاب عالی برای افراد می باشد و افراد میتوانند کاشت ابروی خود را در کلینیک رنسانس انجام دهند و در مدت زمان کوتاهی شاهد رشد طبیعی ابروهای خود به صورت دائمی با حالتی زیبا شوند.

همچنین شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و برآورد هزینه کاشت ابرو با شماره های 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل کرده و یا در تلگرام و واتساپ با شماره 09122115442 در ارتباط باشید

اسکالپ سر

اسکالپ سر (در اصل به منطقه کف سر اسکالپ میگویند) همان هاشور سر نام دارد .که میکرو اسکالپ به معنی هاشور زدن و پر کردن ناحیه خالی سر و یا طاس شده با روش پگیمنت (هاشور) میگویند ،به جز حالت نقطه که در آقایان است و اگر به هم برسد و ختم به مو شود نقطه ها تبدیل به هاشور میشود و برای خانم ها معمولا به روش (HAIRBYHAIR) انجام میشود

روش میکرو اسکالپ برای چه کسانی انجام میشود

1.افرادی که مشکل طاسی و یا کم پشتی دارند .

2.افرادی که کچلی موضعی دارند .

3.افرادی که افرادی جای اسکار ،شکستگی و زخم در سر دارند و رشد در آن ناحیه متوقف شده است .

4.اصلاح خط رویش و یا پر کردن ناحیه ریش و سبیل در صورت .

  1. محو کردن جای بخیه پس از کاشت مو .

6 .برای بیماران ریزش موی سکه ای و یا آلوپپسی .

اسکالپ سر یا SMP

ظرافت بیشتر با سایه گذاری در سر به صورت دقیق با تکنیک و طراحی دور و نزدیکترین نقاط برای سایه زدن .

رول : حجم وسیع کار با فاصله منظم و سرعت عمل بالا انجام میشود البته بهتر است منظم نباشد زیرا ناحیه زیرین مو را پوشش دهی میکند .

مدت زمان لازم برای اسکالپ یا میکروپگیمنتیشن 2 الی 5 جلسه 2 تا 4 ساعت طول میکشد و و مراحل در 5 ماه انجام میشود .

کلینیک تخصصی پوست و مو رنسانس

با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان و با بیش از 16 سال سابقه در دو شعبه به آدرس زیر

شعبه سعادت آباد: سعادت آباد، میدان فرهنگ، بلوار 24 متری، نبش خیابان سوم شرقی، پلاک 35، کلینیک رنسانس

شعبه ولیعصر : میدان ولیعصر- جنب سفارت عراق- ساختمان مینو- طبقه 4 واحد 402

تلفن: 02122088210 -02188909050

مشاوره آنلاین در تلگرام و واتساپ: 09122115442

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1247

به "هزینه کاشت مو چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه کاشت مو چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید