ویدئو، در رویداد دوشنبه های استارت آپی حوزه بازی و تفریح چه گذشت؟

به گزارش مجله کالارنا، سی و یکمین رویداد دوشنبه های استارت آپی با هدف جذب سرمایه در حوزه بازی و تفریح با حضور شش استارت آپ در حوزه بازی و تفریح برگزار گردید که در این گزارش به معرفی این شرکت پرداخته ایم.

ویدئو، در رویداد دوشنبه های استارت آپی حوزه بازی و تفریح چه گذشت؟

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران، سی و یکمین رویداد دوشنبه های استارت آپی با هدف جذب سرمایه در حوزه بازی و تفریح با حضور شش استارت آپ در حوزه بازی و تفریح برگزار گردید که طی آن این استارت آپ ها ویژگی های محصول و مدل کسب و کار و احتیاج های سرمایه گذاری خود را به شتاب دهنده های حاضر و وبیناری رویداد ارائه کردند. استارتاپ های حاضر در این رویداد عبارتنداز:

پایا هیدرولیک جم طوفان

استارتاپ پایا هیدرولیک جم طوفان اولین تیم متقاضی سرمایه در حوزه بازی و تفریح بود که محصول خود را با عنوان شبیه سازهای حرکتی(ترن هوایی، پرواز) معرفی کرد. ویژگی این محصول شبیه ساز ترن است که با هدف شبیه سازی حرکات انواع Roller Coaster طراحی و فراوری شده است. سرمایه مورد احتیاج این استارت آپ هفت و نیم میلیارد تومان است.

رایموند

استارتاپ رایموند دومین تیم متقاضی سرمایه در حوزه بازی و تفریح بود که محصول خود را با عنوان ساخت بازی های دیجیتال و فیزیکی در حوزه تفریح -آموزشی معرفی کرد. ویژگی این محصول، تخصصی بازی سازی با موضوع صادرات و فراوری برای بازار های خارجی بازی آنلاین اول شخص اکشن است که برای پلتفرم تلفن های همراه هوشمند طراحی شده و بر بستر موتور بازی سازی آنریل 4 پیشرفته است. سرمایه مورد احتیاج این استارت آپ 6 میلیارد تومان است.

استودیو بازی سازی قولنج

استارت آپ استودیو بازی سازی قولنج سومین تیم متقاضی سرمایه در حوزه بازی و تفریح بود که محصول خود را با عنوان فراوری بازی های با کیفیت برای بازارهای خارجی معرفی کرد. ویژگی این محصول ساخت چهار بازی برای پلتفرم موبایل، طرحی برای ساخت بازی PC با هدف بازار پلتفرم استیم و یک بازی دو بعدی در ژانر پازل پلتفرمر است. سرمایه مورداحتیاج این استارت آپ یک و نیم میلیارد تومان است.

بازی گوشی

استارت آپ بازی گوشی پنجمین تیم متقاضی سرمایه در حوزه بازی و تفریح بود که محصول خود را با عنوان اپلیکیشن بازی تفریح معرفی کرد. این محصول دارای اپلیکیشن و نسخه وب گیم سنتر آنلاین است. سرمایه مورد احتیاج این استارت آپ پنج میلیارد تومان است.

قهرمان کوچولو

استارت آپ قهرمان کوچولو ششمین تیم متقاضی سرمایه در حوزه بازی و تفریح بود که محصول خود را با عنوان یادگیری مهارت های خودیاری معرفی کرد. این محصول یک اپلیکیشن بازی درمانی برای بچه ها طیف اوتیسم زیر 8 سال است. سرمایه مورد احتیاج این استارت آپ 200 میلیون تومان است.

رسانه پرداز آمیتیس

استارت آپ رسانه پرداز آمیتیس هفتمین تیم متقاضی سرمایه در حوزه بازی و تفریح بود که محصول خود را با عنوان بازی آنلاین موبایلی مبارزه در خلیج عدن به همراه مسابقات آنلاین معرفی کرد. این محصول عنوان یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی اول شخص است که تحت پلتفرم Android و iOS بر روی مارکت های تلفن قرار می گیرد. سرمایه مورد احتیاج این استارت آپ سه میلیارد و 300 میلیون تومان است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2154

به "ویدئو، در رویداد دوشنبه های استارت آپی حوزه بازی و تفریح چه گذشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدئو، در رویداد دوشنبه های استارت آپی حوزه بازی و تفریح چه گذشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید