پروازهای تهران ایروان برقرار است

به گزارش مجله کالارنا، پروازهای تهران ایروان تمامی روزهای هفته انجام می گردد

در حال حاضر با توجه به باز شدن مرزهای ارمنستان به روی مسافران پروازهای راستا تهران ایروان برقرار است. مسافران ایرانی برای سفر به ایروان می توانند از پروازهای تهران ایروان به صورت غیر مستقیم در قالب دو راستا تهران - دوحه - ایروان و تهران - دبی - ایروان بهره ببرند.

پروازهای تهران ایروان برقرار است

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

بر این اساس پروازهای رفت هواپیمایی قطر در قالب راستا تهران - دوحه - ایروان تمامی روزهای هفته با شماره های پروازی QR499، QR491 و QR483 در راستا تهران دوحه از فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) به مقصد فرودگاه دوحه (DOH) و سپس به فرودگاه رفیق حریری بیروت (BEY) انجام می گردد. در ادامه راستا، این پرواز توسط هواپیمایی میدل ایست ایرلاینز و با شماره پروازی ME275 در راستا بیروت ایروان از فرودگاه رفیق حریری بیروت (BEY) به مقصد فرودگاه زوارتنوس ایروان (EVN) انجام می گردد.

همچنین پروازهای برگشت هواپیمایی قطر در قالب راستا ایروان - دوحه - تهران روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و آدینه هر هفته با شماره های پروازی QR286 در راستا ایروان دوحه از فرودگاه زوارتنوس ایروان (EVN) به مقصد فرودگاه دوحه (DOH) و در ادامه راستا با شماره های پروازی QR490 ،QR482 و QR498 در راستا دوحه تهران از فرودگاه دوحه (DOH) به مقصد فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) انجام می گردد.

پروازهای هواپیمایی امارات نیز روزهای یک شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و آدینه هر هفته از تهران به مقصد ایروان برقرار است. پروازهای رفت هواپیمایی امارات در راستا تهران - ایروان با شماره پروازی EK978 از فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) به مقصد فرودگاه دبی (DXB) و در ادامه راستا با شماره پروازی EK2206 در راستا دبی ایروان از فرودگاه دبی (DXB) به مقصد فرودگاه زوارتنوس ایروان (EVN) انجام می گردد.

همچنین پروازهای برگشت هواپیمایی امارات در راستا ایروان دبی روزهای یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و آدینه با شماره پروازی EK2207 از فرودگاه زوارتنوس ایروان (EVN) به مقصد فرودگاه دبی (DXB) و در ادامه راستا با شماره پروازی EK977در راستا دوحه تهران از فرودگاه دبی (DXB) به مقصد فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) انجام می گردد.

منبع: فلای تودی
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1190

به "پروازهای تهران ایروان برقرار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای تهران ایروان برقرار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید