پلیس به عرضه کنندگان مانتوهای شیشه ای اولتیماتوم داد

به گزارش مجله کالارنا، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت گفت: پلیس با فراوری کنندگان و فروشندگان مانتوهای شیشه ای و جلو باز در فضای حقیقی و مجازی به شدت برخورد خواهد نمود.

پلیس به عرضه کنندگان مانتوهای شیشه ای اولتیماتوم داد

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ نادر مرادی در تبادل نظر با فارس با اعلام خبر فوق گفت: با نزدیک شدن به فصل گرما، پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت جلساتی را با اتحادیه پوشاک و اصناف برگزار کرد و در مورد فراوری و عرضه مانتوهای شیشه ای، جلو باز و بدون دکمه تذکر و هشدار های لازم را ارائه کرد.

وی گفت: پلیس با اصنافی که بخواهند این دسته از البسه را فراوری و عرضه نمایند شدیدا برخورد خواهد نمود.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت توضیح داد: اتحادیه پوشاک نیز با نصب بنر در پاساژها و مجتمع های مخصوص فروش و عرضه پوشاک در این خصوص اطلاع رسانی نموده و هشدارهای لازم را خطاب به فروشندگان و فراورینمایندگان اعلام و عنوان نموده است که در صورت تخلف واحد مربوطه توسط پلیس پلمب خواهد شد.

سرهنگ مرادی در مورد چگونگی نظارت بر فروش مانتوهای شیشه ای و جلوباز در مزون ها و شبکه های مجازی گفت: تعدادی از واحدهای فراوریی و مزون ها که در فضای مجازی نسبت به عرضه و فروش مانتوهای جلو باز و شیشه ای تبلیغ و اقدام می کردند نیز شناسایی شده و برخورد با آنها طی روزهای آینده در دستورکار پلیس است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1106

به "پلیس به عرضه کنندگان مانتوهای شیشه ای اولتیماتوم داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس به عرضه کنندگان مانتوهای شیشه ای اولتیماتوم داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید