کاربران این تلفن همراه به سراغ لوازم جانبی سامسونگ نروند!

به گزارش مجله کالارنا، زومیت نوشت: سامسونگ می گویند استفاده از لوازم جانبی غیررسمی سری گلکسی S23 مثل محافظ لنز، می تواند به این گوشی ها آسیب بزند و باعث کاهش کیفیت تصویر آن ها گردد.

کاربران این تلفن همراه به سراغ لوازم جانبی سامسونگ نروند!

معمولاً پس از معرفی گوشی های هوشمند، لوازم جانبی نوی برای این محصولات عرضه می گردد که بعضی از آن ها را برندهای شناخته شده و بعضی دیگر را شرکت ها ناشناس فراوری می نمایند. کاربران اغلب سعی می نمایند با خرید محصولات مقرون به صرفه قیمت حتی از برندهای ناشناس، به کاهش هزینه های خود یاری نمایند اما سامسونگ هشدارهایی درمورد لوازم جانبی غیررسمی گلکسی S23 ارائه داده است. این شرکت می گوید استفاده از لوازم جانبی ساخت برندهای ناشناخته می تواند به لنز دوربین پرچم داران نو این شرکت آسیب بزند.

کاور لنز دوربین برای همه مدل های گلکسی S23 دردسترس است اما سامسونگ استفاده از این محصولات را توصیه نمی کند. این شرکت با انتشار مجموعه ای از تصاویر در شبکه های اجتماعی خود شرح داده است که محافظ های لنز دوربین درواقع می توانند ناحیه حلقه دوربین را هنگام برداشتن آن خراش دهد. غول فناوری کره جنوبی به دارندگان سری گلکسی S23 هشدار داده است هنگام برداشتن لنزهای محافظ دوربین بسیار مراقب باشند یا به طور کلی از آن ها استفاده ننمایند.

این احتمال وجود دارد که با نصب محافظ لنز دوربین به هریک از مدل های گلکسی S23، کاربران به اشتباه تصور نمایند شیشه لنز دستگاه آن ها خراشیده شده است و درنتیجه با اتلاف وقت گران بهای خود، به یکی از مراکز مشتریان سامسونگ مراجعه نمایند. از آن جا که بیشتر پوشش های محافظ لنز غیررسمی از جنس پلاستیک ساخته شده اند، خراشیده شدن آن ها بسیار آسان است.

به نوشته WccfTech، تجمع رطوبت یا گردوغبار اطراف دوربین گوشی های هوشمند می تواند روی کیفیت تصویر تأثیر منفی داشته باشد زیرا لوازم جانبی غیررسمی مثل محافظ های لنز دوربین ویژگی تشخیص فوکوس را مختل می نمایند. سامسونگ بعلاوه درمورد کاهش احتمالی کیفیت ضبط صدا در صورت استفاده از این لوازم جانبی غیررسمی هشدار داده زیرا بریدگی میکروفون، درست زیر یکی از دوربین های پشتی سری گلکسی S23 تعبیه شده است و احتمال پوشانده شدن آن با محافظ های لنز غیررسمی وجود دارد.

فرض کنید مثل بسیار از افراد تمایل دارید از گوشی گران قیمت خود محافظت کنید. دراین شرایط توصیه می گردد از قاب محافظ باکیفیت از یک برند معتبر بهره ببرید یا یکی از کیس های رسمی سامسونگ را خریداری کنید. غول فناوری کره جنوبی احتمالاً خدمات پس از فروش را به کاربرانی که دستگاه آن ها آسیب دیده است ارائه می دهد اما در بعضی موارد چنین خدماتی رایگان نیستند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 فروردین 1402 بروزرسانی: 17 فروردین 1402 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2294

به "کاربران این تلفن همراه به سراغ لوازم جانبی سامسونگ نروند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربران این تلفن همراه به سراغ لوازم جانبی سامسونگ نروند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید