کنایه سنگین ایتالیایی ها به مربی کامبوج بعد از باخت به ایران

به گزارش مجله کالارنا، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر و انتخابی جام ملت های 2023 چین در استادیوم آزادی پیروز شد تیم کامبوج را با نتیجه سنگین 14 بر صفر شکست بدهد. راهنمایی تیم کامبوج به صورت همزمان بر عهده دالماس و کیسوکه هوندا است.

کنایه سنگین ایتالیایی ها به مربی کامبوج بعد از باخت به ایران

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

هوندا در جریان بازی با ایران مدام کنار خط حضور داشت اما در نهایت سنگین ترین شکست تاریخ کامبوج با راهنمایی وی رقم خورد.

این مربی ژاپنی که سابقه حضور در تیم آث میلان ایتالیا را هم دارد، چندی پیش و بعد از باخت این تیم مقابل فیورنتینا در توییتر خود خطاب به میلانی ها نوشته بود: هر موقع به من نیاز داشتید با من تماس بگیرید و در واقع خودش را به عنوان مربی به این باشگاه پیشنهاد داده بود!

باخت سنگین هوندا به ایران بعد از آن توییت جنجالی اش، دستمایه کنایه یک سایت ایتالیایی به بازیکن پیشین تیم آث میلان شد.

سایت فن پیج ایتالیا در این خصوص نوشت: هوندا سابقه بازی در تیم میلان را داشته است. او در حال حاضر بازیکن تیم ملبورن ویکتوری و مربی تیم کامبوج است. پس از شکست سنگین میلان مقابل فیورنتینا هوندا خودش را برای راهنمایی تیم روسونری معرفی کرد و اظهار داشت که اگر به من نیاز دارید، تماس بگیرد اما امروز این هوندا است که به یاری نیاز دارد زیرا با شکست 14 بر صفر تیم ملی کامبوج مقابل ایران در خطر از دست دادن سِمت خود است.

در ادامه مطلب این سایت آمده است: روز پنجشنبه هوندا راهنمایی تیم کامبوج در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 مقابل ایران را بر عهده داشت. این مسابقه، یک دیدار تاریخی بود چون بانوان ایرانی توانستند در استادیوم حاضر شوند. طرفداران ایران هم در این مسابقه حسابی سرگرم شدند چرا که تیمشان 14 گل به حریف زد. این یک تمرین واقعی برای تیم مارک ویلموتس بود که پس از آن با تیم عراق بازی خواهد نمود. این بدترین شکست تاریخ تیم کامبوج بوده است.

به گزارش خبرنگاران، البته سایت فن پیج در معرفی حریف بعدی ایران اشتباه نموده است چرا که تیم ملی روز سه شنبه این هفته در سومین دیدار خود در منامه به مصاف بحرین می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 397

به "کنایه سنگین ایتالیایی ها به مربی کامبوج بعد از باخت به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه سنگین ایتالیایی ها به مربی کامبوج بعد از باخت به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید