کونته: ایتالیا در ایجاد حملات خطرناک، حرف اول را در اروپا می زند

به گزارش مجله کالارنا، سرمربی تیم ملی ایتالیا تأکید کرد، تیمش در میان تمامی تیم های ملی قاره سبز از نظر ساختن موقعیت های خطرناک روی دروازه رقبا، قوی ترین تیم است.

کونته: ایتالیا در ایجاد حملات خطرناک، حرف اول را در اروپا می زند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته که برای شرکت در یک سمینار فوتبالی در برزیل به این کشور سفر نموده است، فلسفه کاری خود را برای حاضران در این سمینار تشریح کرد.

سرمربی آتزوری گفت: ما سعی می کنیم با حداکثر انسجام و قدرت ممکن به حریفان مان ضربه بزنیم. نتیجه چنین طرز تفکری این است که از نظر داشتن حملات خطرناک ما با 65 امتیاز در اروپا اول هستیم و با پنج امتیاز از آلمان، 11 امتیاز از اسپانیا و 13 امتیاز از بلژیک که سه تیم برتر حال حاضر اروپا هستند، بالاتر هستیم.

کونته که فصل آینده راهنمایی تیم فوتبال چلسی را برعهده می گیرد، ادامه داد: پرسینگ و پس دریافت هرچه سریع تر توپ از حریف و سازماندهی تیم های جوانان و پایه برای بازی به شیوه تیم ملی ایتالیا دیگر اصولی است که ما در تیم ملی ایتالیا بر آنها تأکید داریم.

کونته تا خاتمه رقابت های یورو 2016 تیم ملی ایتالیا را راهنمایی خواهد نمود و پس از آن آتزوری را ترک می نماید تا به آبی پوشان لندن ملحق گردد و آن را در فصل آینده راهنمایی کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 617

به "کونته: ایتالیا در ایجاد حملات خطرناک، حرف اول را در اروپا می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: ایتالیا در ایجاد حملات خطرناک، حرف اول را در اروپا می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید