گردهم آیی سرآمدان ادبیات و صنعت نشر در همایشی پنج روزه

به گزارش مجله کالارنا، به گزارش خبرنگاران، نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت سال 2019 کمتر از یک هفته دیگر کار خود را شروع خواهد نمود.

گردهم آیی سرآمدان ادبیات و صنعت نشر در همایشی پنج روزه

از تور استانبول دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

در این رویداد سالانه که محل حضور بزرگترین و پرمخاطب ترین نویسندگان و ناشران جهان است در امسال نیز اتفاقات قابل توجهی برنامه ریزی و تدارک دیده شده است.

در نشست خبری افتتاحیه این دوره از نمایشگاه که روز سه شنبه آینده برگزار خواهد شد فرانسیس گوری مدیر عامل سازمان جهانی مالیت فکری wipo حضور داشته و سخنرانی خواهد نمود.

همچنین در کمتر از یک هفته به شروع این نمایشگاه در امسال که کشور نروژ میهمان ویچه آن به شمار می رود، اعلام شد که در سل 2020 کانادا به عنوان میهمان ویژه این نمایشگاه انتخاب شده است و به همین مناسبت نیز نشستی خبری با حضور مقامات کانادایی برای معرفی برنامه های این رویداد تدارک دیده شده است.

در یکی دیگر از پنل های مشهور این نمایشگاه با عنوان مصاحبه برای توسعه CEO TALK نیز در امسال کلی لوگنبیل معاون رئیس شرکت بین المللی نتفلیکس که یکی از بزرگترین فراوری کنندگان آثار سینمایی و تلویزیونی در جهان به شمار می رود به سوالات نمایندگان نشریات معتبر کتاب در جهان چون پابلیشر ویکلی، پابلیشر نیوز، بوک ریپورت، لیور هبدو که از کشورهای فرانسه، آلمان، آمریکا، برزیل و چین خود را به این رویداد رسانده اند پاسخ خواهد داد.

یکی دیگر از پنل های جذاب این دوره از نمایشگاه نیز با عنوان مبارزه با داستان تدارک دیده شده است که در آن یورگن بوس رئیس نمایشگاه کتاب فرانکفورت به معرفی نویسنده نروژی کارل اوه کوسگارد خواهد پرداخت و این نویسنده درباره هنر نویسندگی در جهان امروز به سخنرانی خواهد پرداخت.

در رویداد مهم دیگری در این نمایشگاه با عنوان CREATE YOUR REVOLUTION یا انقلا درونی خودت را ایجاد کن میهمانانی چون مدیر بخش ایجاد خلاقیت در آزمایشگاه فراوری خلاقیت شرکت گوگل، مدیر بخش سئو جشنواره فیلم لندن، مدیر جایزه ادبی جهانی پن و جمعی دیگر سخنرانی خواهند داشت.

همچنین یونس بو نویسنده مشهور نروژی که آثار پلیسی او در سال های اخیر در ایران نیز هواداران بسیاری داشته است نیز در نمایشگاه کتاب فرامکفورت امسال با مخاطبان خود ملاقات خواهد داشت

جایزه سینمایی نمایشگاه کتاب فرانکفورت در امسال نیز روز شنبه 27 مهر ماه در محل این نمایشگاه اهدا خواهد شد.

در نشست دیگری در همین روز در این نمایشگاه و با عنوان گالری ادبیات، مارگارت آتوود، الیف شافاک و کولسون وایتهد سه نویسنده مشهور این روزهای ادبیات جهان به سخنرانی خواهند پرداخت.

نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت 2019 از 24 تا 28 مهرماه برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 682

به "گردهم آیی سرآمدان ادبیات و صنعت نشر در همایشی پنج روزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردهم آیی سرآمدان ادبیات و صنعت نشر در همایشی پنج روزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید